Style
3579 prikaza

Zašto ljudi kupuju ove tenisice od 132.000 dolara?

Tenisice Buscemi
screenshot/youtube
Vrtoglava svota za par tenisice pokazuje točnost izjave da svaka roba ima svog kupca

Uđete li u Buscemijev butik na Manhattanu prvo što ćete vidjeti je pet pozlaćenih piramida. U bilo kojoj trgovini bi to bio intrigantan prizora, ali u butiku s obućom to je već i šokantno. Osnivač kompanije istoimene kompanije, Jon Buscemi, kaže da piramide imaju i jednu marketinšku svrhu.

"Pravi je to miks koji pokazuje tenisice ali i egipatske korijene luksuza", rekao je Buscemi za CNN. Iako s jedne strane se poziva na povijesne korijene luksuza, najveća piramida ponosno se diči znatno modernijim stvarima. Naime, tamo se nalaze jedinstvene bijele tenisice ukrašene dijamantima koje se prodaju za vrtoglavih 132.000 dolara.

Kvalitetno izrađene tenisice

Astronomska je to svota, ali pokazuje i na kakvu strategiju se odlučio Buscemi kada je pokrenuo svoju kompanije prije tri godine. I dok neka manje blještava moda sve lošije stoje, Buscemi i njemu slični okrenuli se luksuznom sektoru tako što su naglasili iskustvo kupovine i jedinstvene osobine kvalitetno izrađenih proizvoda.

Chanel | Author: DPA/PIXSELL DPA/PIXSELL

"Buscemi je nevjerojatno pametna kombinacija modernog i tradicionalnog luksuza", rekla je Ana Andjelic, direktorica strategija konzultantske Havas LuxHub. "Luksuz današnjice više se fokusira na dobar ukus kupca, a manji je fokus na skupe predmete", kaže ona.

Iako je šesteroznamenkasta cijena tenisica sama po sebi nevjerojatno zanimljiva, Buscemi je prvi koji će priznati da cijena nije toliko važna. "Postoje skupe marke, ali jednostavno kvaliteta ne opravdava cijenu. Kad pomislim na luksuznu marku, pomislim na marke kao što je Asprey ili Hermes", kaže Buscemi.

Buscemijev uzor

Hermes je već neko vrijeme Buscemijev uzor, a to se vidjelo i na prvim tenisicama koje je ikad Buscemi prodao. Riječ je bila o visokim tenisicama ukrašenim 18-karatnim zlatom i dekorativnim lokotom nalik dekoracijama na jednoj od Hermesovih skupih ženskih torbica.

"Svaka žena želi kupiti tu teško dostupnu torbicu i mi smo htjeli ostaviti sličan dojam s našim tenisicama", priča Buscemi.

Hermesove torbe | Author: Instagram Instagram

Tenisice su trebale biti samo umjetnički projekt gdje je on htio prikazati luksuzne izvedbe svakodnevnih predmeta kao što su već ranije spomenute tenisice ili kožni povodnici za pse. Buscemijev brend je tada rođen i otad je napravio više od 30 različitih modela tenisica za sve uzraste, a cijene se većinom kreću oko 1.000 dolara.

Preporuke zadovoljnih kupaca

Što se tiče oglašavanja, Buscemi jako rijetko pribjegava tome. Puno radije se oslanja na zadovoljne kupce da ga preporuče rodbini i prijateljima. Svaki par tenisica nastaje u dvadesetak sati rada što osigurava kvalitetu, ali i mali broj primjeraka dostupnih na tržištu. Takva strategija dijametralno je suprotna pristupu kakvog su prigrlili veliki igrači poput Guccija i Chanela. Kako priča Andjelic: "Oni otvaraju mnoštvo trgovina koje prodaju identične stvari. Kad bilo tko s 1.000 dolara može kupiti par Givenchyjevih cipela, to više nije luksuz".

Prva serija luksuznih tenisica proizvedena je u 600 primjeraka, a otad je proizvodnja konstantno rasla. Danas proizvode tisuće pari tenisica mjesečno i prodaju ih u 37 država svijeta. Prihode čuvaju kao zmija noge, ali neki veliki privatni ulagači ukazali su im povjerenje i uložili pozamašne svote novca.

Što se tiče onih jedinstvenih tenisica s početka naše priče i one su našle svog kupca. "Sjajno je što se našao neki lik koji će i takve tenisice kupiti", rekao je Buscemi.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.