Boris Malešević kaže da je Kolinda prije kampanje imala 40 posto, podcjenjivali su Milanovića i zvali ga luzerom, a vjeruje da ga nisu zvali u tim jer su mislili da je preskup
Boris Malešević osmislio je nekoliko važnih stvari u kampanji Zorana Milanovića inspiriran tzv. teorijom pažnje i knjigom Jonathana Bellera “Ekonomija pažnje i društvo spektakla”, prema kojoj je medijska pažnja presudna ako se njome zna upravljati. Znajući za Milanovićeve repove iz premijerske ere, Malešević je nastojao da se sve otrovne strelice protiv njega ispucaju što prije, pa će u kasnijim fazama biti neupotrebljive.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Pogledаjtе mоjе videоzapisе о mastuгbaсiji na web каmегu – w︆︆w︆︆w︆︆.︆︆f︆︆ck69︆︆.︆︆site
hdz je unistio hrvatsku