Tomislav Karamarko, šef HDZ-a, provodi besane noći pokušavajući naći načina kako spasiti pobjedu koja mu je lagano počela kliziti iz ruku.
Čak je i Zoran Milanović, njegov najveći suparnik, priznao da je HDZ u prednosti, ali da će ih SDP sustići. Promašaji HDZ-a u pretkampanji koji su bili itekako vidljivi (a svjesni su ih i u stranci) probudili su u Tomislavu Karamarku onaj dalmatinski “dišpet”, lupio je šakom o stol pred suradnicima i rekao:
“Ovako dalje nećemo. Imamo pobjedu u rukama i neću dopustiti da nam isklizne”.
I napokon, (navodno na radost mnogih članova stranke), odlučio je uzeti stranu PR agenciju koja će HDZ-u u ovih mjesec dana “peglati” imidž.
"Bilo je dramatično u HDZu posljednjih dana. Radimo, imamo programe za razliku od SDP-a, a u javnosti se stvorila slika da su milanovićevci ušli u kampanju s prednošću", požalio se jedan visokopozicionirani HDZovac koji je - priznaje- molio Boga da Karamarko presječe i angažira nekoga izvana da stranci radi komunikacijsku strategiju.
Molitve su mu se, čini se, ostvarile i HDZ bi ovih dana trebao predstaviti svog Alexa Brauna.
Iako za sad još nije odlučeno koja će se od triju agencija suprostaviti SDP-ovu Amerikancu, Express ekskluzivno doznaje kako je šef stranke zajedno s ljudima od povjerenja obavio razgovore s tri agencije- američkom, njemačkom i belgijskom.
Naime, ove zadnje dvije su i u užem izboru, a reference su im i više nego poželjne. Blumberry je njemačka agencija koja je komunikacijsku strategiju 2013., radila za njemački CDU i Angelu Merkel.
Poručuju da su “samo učinkovite ideje dobre ideje” te da svakom projektu pristupaju individualno, okupljajući za svaku stranku poseban tim ljudi, prilagođen potrebama.
Ime koje se najviše ističe u toj agenciji i s kojima su u HDZ-u razgovarali je dr. Lutz Meyer, inače osnivač ove kompanije, podružnice Commarco Holdinga.
Prije šest godina bio je na čelu agencije koja je dobila nagradu za najbolju PR agenciju, a on sam na glasu je kao jedan od najboljih PR-ovaca u Njemačkoj.
Dr. Meyer najvećim je dijelom zaslužan za pobjedničku kampanju CDU-a na čelu s Angelom Merkel 2013.
"Te godine su internet i društvene mreže odigrale važnu ulogu, a Blumberry je razvio inovativnu medijsku kampanju razgranatu na svim tim mrežama. Rezultat: izborna pobjeda s 41, 5 post", piše na stranicama kompanije.
U novom broju donosimo ekskluzivnu analizu HDZ-ove predizborne kampanje, kako je Karamarko shvatio da izbore ne može dobiti s narušenim javnim imidžem, te kako planira napraviti čudo sa stranom agencijom i pobijediti za samo mjesec dana.