Top News
162 prikaza

Drama u HDZ-u: Žele dovesti PR-a koji je radio za Angelu Merkel

Tomislav Karamarko
Vjeran Žganec Rogulja/ PIXSELL
U novom broju donosimo ekskluzivnu analizu HDZ-ove predizborne kampanje, kako je Karamarko shvatio da izbore ne može dobiti s narušenim javnim imidžem, te kako planira napraviti čudo sa stranom agencijom i pobijediti za samo mjesec dana

Tomislav Karamarko, šef HDZ-a, provodi besane noći pokušavajući naći načina kako spasiti pobjedu koja mu je lagano počela kliziti iz ruku. 

Čak je i Zoran Milanović, njegov najveći suparnik, priznao da je HDZ u prednosti, ali da će ih SDP sustići. Promašaji HDZ-a u pretkampanji koji su bili itekako vidljivi (a svjesni su ih i u stranci) probudili su u Tomislavu Karamarku onaj dalmatinski “dišpet”, lupio je šakom o stol pred suradnicima i rekao: 

“Ovako dalje nećemo. Imamo pobjedu u rukama i neću dopustiti da nam isklizne”. 

I napokon, (navodno na radost mnogih članova stranke), odlučio je uzeti stranu PR agenciju koja će HDZ-u u ovih mjesec dana “peglati” imidž.

"Bilo je dramatično u HDZu posljednjih dana. Radimo, imamo programe za razliku od SDP-a, a u javnosti se stvorila slika da su milanovićevci ušli u kampanju s prednošću", požalio se jedan visokopozicionirani HDZovac koji je - priznaje- molio Boga da Karamarko presječe i angažira nekoga izvana da stranci radi komunikacijsku strategiju. 

Molitve su mu se, čini se, ostvarile i HDZ bi ovih dana trebao predstaviti svog Alexa Brauna.

Iako za sad još nije odlučeno koja će se od triju agencija suprostaviti SDP-ovu Amerikancu, Express ekskluzivno doznaje kako je šef stranke zajedno s ljudima od povjerenja obavio razgovore s tri agencije- američkom, njemačkom i belgijskom.

Naime, ove zadnje dvije su i u užem izboru, a reference su im i više nego poželjne. Blumberry je njemačka agencija koja je komunikacijsku strategiju 2013., radila za njemački CDU i Angelu Merkel. 

Poručuju da su “samo učinkovite ideje dobre ideje” te da svakom projektu pristupaju individualno, okupljajući za svaku stranku poseban tim ljudi, prilagođen potrebama.

Ime koje se najviše ističe u toj agenciji i s kojima su u HDZ-u razgovarali je dr. Lutz Meyer, inače osnivač ove kompanije, podružnice Commarco Holdinga. 

Prije šest godina bio je na čelu agencije koja je dobila nagradu za najbolju PR agenciju, a on sam na glasu je kao jedan od najboljih PR-ovaca u Njemačkoj.

Dr. Meyer najvećim je dijelom zaslužan za pobjedničku kampanju CDU-a na čelu s Angelom Merkel 2013.

"Te godine su internet i društvene mreže odigrale važnu ulogu, a Blumberry je razvio inovativnu medijsku kampanju razgranatu na svim tim mrežama. Rezultat: izborna pobjeda s 41, 5 post", piše na stranicama kompanije.

U novom broju donosimo ekskluzivnu analizu HDZ-ove predizborne kampanje, kako je Karamarko shvatio da izbore ne može dobiti s narušenim javnim imidžem, te kako planira napraviti čudo sa stranom agencijom i pobijediti za samo mjesec dana.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.