Ako bismo pogledali samo drugi krug izbora, Dragan Primorac, koji je išao uz potporu HDZ-a, svaki glas je platio 2,2 eura. Predsjednik Zoran Milanović, koji je uz potporu SDP-a uvjerljivo pobijedio s 50 posto razlike, pak svaki glas je platio 19 centi ili 11 puta manje. S tim da su obojica objavili troškove tek do 3. siječnja, dok će konačni račun dati tek u veljači, piše Ivan Pandžić za 24sata.
Primorac je potrošio više od 854.000 eura ili četiri puta više od Milanovića, a još prva izvješća su otkrila da je uložio u kampanju više nego tad sedam protukandidata. Na kraju je osvojio oko 25 posto glasova ili, točnije, njih 380.752.
- Nije mi jasno za što su točno otišli toliki novci. Nisam vidio njegove oglase na digitalu koji je najjeftiniji. Kampanja je bila promašena, jer što su više ulagali, to su više padali - oštar je Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak i vlasnik agencije Manjgura.
Primorac je izgubio ostvarivši najlošiji rezultat nekog HDZ-ova kandidata u drugom krugu, ali tko je onda zaradio od uloženog novca? Kampanju mu je vodila tvrtka za odnose s javnošću Millenium promocija u suvlasništvu Bože Skoke, Marija Petrovića, Damira Juge i Marije Šimić. Kako se navodi u izvješću o troškovima, oni su samo za usluge agencije dobili nešto više od 87.000 eura. Dodatno im je 25.250 eura plaćena izrada filma i fotografija.
Oglasi na televizijama su ga stajali dodatnih gotovo 200.000 eura, a njih je kupovao preko Real Grupe u vlasništvu Kreše Renza Prosolija, koji surađuje i s brojnim državnim i privatnim velikim tvrtkama.
Niz je sitnijih troškova, uvjetno rečeno, poput angažmana tamburaškog sastava za 700 eura, pjevača Karla Cvetkovića za više od 4000 eura, pjevača Vedrana Harašića za 715 eura...
Cijeli "troškovnik" Zorana Milanovića i Dragana Primorca možete pročitati OVDJE.