Odljev ljudi iz SDP-a prema Josipovićevoj stranci Naprijed Hrvatska ne prestaje. Nakon transfera dijela trnjanske podružnice novi egzodus odvija se u Istri.
Broj prebjega iz Županijskog SDP-a još nije poznat, ali će, kažu nam u Josipovićevoj stranci, svakako biti poveći... Na Iblerovu trgu to negiraju.
"Ovi s Trnja, to su ljudi koji se u SDP-u nisu karijerno realizirali", kažu u SDP-u dodajući da će i u Istri stranku napustiti “tek manji broj ljudi”.
Milanović to zove “uobičajem kadrovskom fluktuacijom”, ali čini se da je tu ipak riječ o jednosmjernoj ulici. Ipak, nastale štete potiho se pokušavaju sanirati “širenjem područja borbe”.
Velikodušna je koalicija ponuđena ženi koja je još jučer bila otpisana, Mireli Holy. No ona je odbila SDP-ovu ponudu o koaliciji, u kojoj je trebala dobiti čak osam mjesta.
Milanovićev težak, kapriciozan i svadljiv karakter, masu puta demonstriran tijekom mandata, sad mu dolazi na naplatu u obliku “smanjenoga koalicijskoga kapaciteta”.
Prema računici iz SDP-a, tandem Josipović-Čačić, koji je izašao ispod Milanovićeve kabanice, značit će za SDP gubitak osam mandata. No Čačić, koji je donedavno bio u ekvidistanci spram SDP-a i HDZ-a, ovim se ipak priklonio lijevom centru, što nije najsretnija vijest ni za HDZ.
Čačić u ovaj brak unosi terenski softver, koji Josipovićeva stranka nema, a Josipović unosi preostalu popularnost i osobni kulturni kapital.
Na centru i ljevici bit će dosta gužve. Hrvatsku, smatra ovaj dvojac, treba podijeliti na regije i tako omogućiti lakše upravljanje lokalne samouprave i smanjiti direktne troškove. Hrvatsku treba podijeliti na 5 + 2 regije.
"Našim planom u prvih 5 godina smanjit će se broj zaposlenih 5-6 posto godišnje, a zaposlit će se novih 2-3 posto mladih ljudi", kažu Refomisti.
"Politika koju vodim mora biti mjerljiva", rekao je nakon potpisivanja sporazuma Čačić i dodao da to pokazuju dosad ostvareni rezultati.
"Politikom se trebaju baviti ljudi koji nude rezultate u određenom vremenskom roku! Naime, ako se sjećate kad sam napravio projekt autoceste, rekao sam u centralnom ‘Dnevniku’ HRT-a: ‘3 godine, 300 kilometara za 3 milijarde maraka’. Napravljeno je nešto više od 300 kilometara, za nešto manje godina i nešto manje novca. Nažalost, gradnju nastavka te i ostalih autocesta nastavile su dvije HDZ-ove vlade, koje su to gradile po višestruko višim cijenama, za više vremena i s puno neznanja i korupcije..."