Prema riječima Lászla Botke, gradonačelnika Szegeda, iako postoji značajna lokalna i regionalna rezerva radne snage, očekuje se da će biti potrebni strani radnici za upravljanje tvornicom, pišu mađarski mediji. Zadovoljiti kadrovske potrebe pogona koji planira zaposliti deset tisuća ljudi neće biti lak zadatak.
Trenutna stopa nezaposlenosti u Szegedu od 1,3 posto, što je trećina državnog prosjeka, praktički znači punu zaposlenost.
“Ne želim stvarati iluzije, sasvim je sigurno da će se pojaviti i značajan broj kineskih i azijskih radnika”, rekao je László Botka, gradonačelnik Szegeda. Gradska uprava potrebnu radnu snagu nastoji osigurati iz više izvora. Gradonačelnik je spomenuo lokalne centre za strukovno obrazovanje, čiji značajan dio učenika dolazi iz okolnih naselja.
Tehnički fakultet sveučilišta također predstavlja potencijalni izvor radne snage, budući da većina njegovih studenata nisu stanovnici Szegeda. Očekuje se i ponuda radne snage iz drugih naselja u regiji, kao što je Makó i njegova okolica.

Očekuje se da će tvornica e-automobila transformirati tržište rada u regiji. Prema Vidinim riječima, moguće je da bi mogli namamiti i stručnjake iz Mercedesove tvornice u Kecskemétu. Kineski div električnih automobila BYD kroz nekoliko tjedana otvara prodajno-servisni centar u Hrvatskoj.
Očekuje se da će tvornice automobila koje su izgradili BYD i BMW u Mađarskoj, uključujući giganta baterija CATL, započeti s proizvodnjom u drugoj polovici 2025. Prva dva modela koja će BYD proizvoditi u novoj tvornici u Szegedu bit će vozila kompaktne klase Dolphin i Atto 3. Oni su otprilike usporedivi s tržišnim rivalom, Volkswagenovim ID3 modelima i ID4.
Ambicije kineskog proizvođača odnose se na sve europske zemlje, a prvenstveno na one u kojima kupci nisu posebno fiksirani na određene marke. BYD je prošle godine u Europi prodao oko 16.000 automobila, a taj broj bi se, prema procjenama analitičara, mogao u idućim godinama značajno povećati.