Ne dođe li do dramatičnog preokreta u bližoj budućnosti, postoji ozbiljna opasnost da nikad više ne polete hrvatski lovački zrakoplovi
Zbog 15-godišnjeg otezanja i donošenja odluke o nabavi nove eskadrile te zbog neuspjelog remonta MiG-ova 21 u Ukrajini, današnja je realnost HRZ-a da raspolaže u prosjeku s tek od tri do četiri funkcionalna borbena aparata, što jest minimum za zadržavanje sposobnosti vlastitog nadzora zračnog teritorija Hrvatske. Pogorša li se i tako umanjena sposobnost HRZ-a, Hrvatska neće imati druge mogućnosti nego obavijestiti zapovjedništvo NATO-a o nesposobnosti nadzora svog neba te zatražiti da tu odgovornost preuzmu ratna zrakoplovstva susjednih zemalja članica, piše Večernji list.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
PA NIJE BARAK JEDINI AVION KOJI HRVATSKOJ ODGOVARA. TREBA OBJAVITI NATJEČAJ ZA NABAVU. PA GRIPEN JE JAKO DOBAR AVION, IAKO SE BAŠ NE RAZUMIJEM. STRANE USLUGE SU SKUPE, ČAK I NEEFIKASNE.
samo me zanima od koga treba čuvat naše nebo pa mi smo bogalji i na zemlji za koju mislimo da je hrvatska.