Sudeći prema tonskoj probi, izgleda da će predizborna kampanja biti kratka i prljava. Vjerojatno ćemo čuti malo toga o programima stranaka, o tome što namjeravaju učiniti kratkoročno, što u četiri godine mandata te kakva je njihova vizija budućnosti Hrvatske mjerena u desetljećima, ako tako daleko vide hrvatski političari i ako o tome uopće razmišljaju. Zato ćemo se, njušim, naslušati i načitati kojekakvih prljavština, izvlačenja na vidjelo starih afera i novih hotelskih računa. Tako je ovih dana medijima servirana navodna afera Zorana Milanovića iz 2009. Predsjednik SDP-a ispitan je u DORH-u pod sumnjom da je od vlasnika PR agencije Medison, koja je peglala SDP, tražio da njegovu prijatelju isplaćuje 15.000 kuna mjesečno za nepostojeće usluge. DORH je optužbu odbacio kao neosnovanu, no priča ide dalje, saborsko Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa najavilo je da će se u rujnu pozabaviti tim slučajem.
303
prikaza
To ni Hoover ne može: Sve tajne Al Caponeove vile zna Orepić
Afera "Oreškovićevo ljeto" uvod je u prljavu izbornu kampanju - neugodno je iznenađenje što se Orešković ponaša poput prosječnog domaćeg kokošara koji se domogao vlasti
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka