Najnovija istraživanja pokazuju da se stavovi djevojaka i muškaraca značajno razlikuju jedni od drugih. Svaka generacija je do sada imala svoje specifičnosti: nakon tzv. “Baby Boomersa” (rođeni između 1946. i 1964.), koji su se rado poistovjećivali sa svojim poslovima, uslijedila je prijelazna generacija koja nije imala jasan kulturološki identifikator. Slijedi ih generacija X, poznatiji i kao milenijalci (rođeni između 1980. i 1994.). Oni su većinom dobro obrazovani te teže ugodnom balansu između posla i slobodnog vremena. Trenutno na sceni imamo generaciju Z. Ona se odnosi na digitalne domoroce (između 18 i 30 godina). Podaci koje je objavio Financial Times vrlo jasno pokazuju da je generacija Z duboko podijeljena u svojim stavovima. No ovaj jaz ne ovisi o obrazovanju, razlici između urbanih i ruralnih područja ili pak godišnjoj zaradi, nego o - spolu. Žene postaju sve liberalnije, a muškarci sve konzervativniji. Ovakav razvoj je sličan širom svijeta. Situaciju čini još zanimljivijom sama činjenica da muškarci u nekim zemljama ne samo da postaju manje liberalni, nego su skloni i političkom pomicanju udesno. Financial Times kao primjer navodi Njemačku, gdje se čini da u posljednjih nekoliko godina sve više mlađih muškaraca preuzima narativ desno radikalnog AfD-a.
356
prikaza
Žene postaju sve liberalnije, a muškarci sve konzervativniji
Ovakav razvoj je sličan širom svijeta. Situaciju čini još zanimljivijom sama činjenica da muškarci u nekim zemljama ne samo da postaju manje liberalni, nego su skloni i političkom pomicanju udesno
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka