Ulaganja u digital u SAD-u u 2016. iznosila su 38 posto od ukupnih oglašivačkih budžeta, a u Ujedinjenom Kraljevstvu prešla su polovicu svih oglašivačkih ulaganja - čak 51 posto
Globalni oglašivači prepoznali su važnost ulaganja u digitalno oglašavanje jer se njegov udio u cjelokupnom oglašivačkom budžetu kreće samo uzlaznom putanjom. Procjenjuje se da su ulaganja u digital u 2016. godini iznosila oko 33% ukupnog ulaganja u digital, a prognoze su da će se do kraja 2018. udio digitalnog oglašavanja prijeći 37%. Dok digital bude i dalje rastao, ulaganja u televizijsko oglašavanje više neće toliko biti u fokusu oglašivača jer sljedeće godine očekujemo pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. 2018. godina trebala bi stoga biti odlučujuća godina u kojoj će ulaganje u digitalno oglašavanje premašiti ulaganje u televizijsko s 37,5% na globalnoj razini (izvor: McKinsey & Company, 2016.).
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.