Voices
150 prikaza

'Imamo publike više nego ikad, kvalitetan sadržaj je najvažniji'

Weekend Media Festival
Borna Filić/PIXSELL
WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Kako je istaknuo Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, print je i dalje profitabilan unatoč padu naklade te je čak profitabilniji od televizije

Kako mediji mogu opstati i razvijati se u doba duopola Googla i Facebooka koji uzimaju veći dio oglašivačkog kolača na 10. Weekend Media Festivalu govorili su Marko Stjepanović iz srbijanskog Blica, Boris Trupčević iz Styrije Hrvatska te Miran Pavić iz Telegrama. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.