Voices
256 prikaza

Kako YouTube kreatori mijenjaju pravila u marketingu

JoomBoos
Borna Filić/PIXSELL
Suradnja s kreatorima na YouTube je četiri puta učinkovitija od one s poznatim osobama

Kreatori sadržaja na YouTubeu mogu biti moćni saveznici brenda, a ovaj je oblik suradnje izmijenio cjeloviti pristup marketingu. Bez obzira plaća li brend kreatorima sadržaja kako bi promovirali proizvod i usluge ili da izgrade zajednicu koja će povećati konverzije na webu, suradnja s kreatorima na YouTubeu može biti korisna u svakom segmentu prodajnog lijevka.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.