Voices
106 prikaza

Mastercard iz logotipa izbacio ime

Mastercard
REUTERS
Tim se potezom kartičarski div pridružio skupini brendova, uključujući Nike i Apple, koji se također marketinški oslanjaju na sliku, a ne ime

Američki kartičarski div Mastercard najavio je da će nakon više od 50 godina iz loga izbaciti ime i zadržati samo prepoznatljivi preklopljeni žuti i crveni krug.

"Više od 80 posto ljudi spontano prepoznaje simbol Mastercarda bez riječi 'mastercard' pa smo zaključili da smo spremni za novi korak u razvoju brenda", istaknuo je u priopćenju objavljenom početkom tjedna marketinški direktor Mastercarda Raja Rajamannar.

"Živimo u dobu u kojem se sve više komunicira slikama i simbolima a sve manje riječima", ističe se u priopćenju američke kompanije.

Fleksibilni moderni dizajn omogućit će kompaniji jedinstveni nastup u digitalnom okruženju, drže u Mastercardu.

Tim se potezom kartičarski div pridružio skupini brendova, uključujući Nike i Apple, koji se također marketinški oslanjaju na sliku, a ne ime.

„Slika govori više od riječi“, slaže se suosnivač tvrtke za marketinšku strategiju Metaforce Allen Adamson, prema pisanju američkih medija.

Novi Mastercardov logo bez riječi zrcali tehno-centrični svijet u kojem živimo, smatra on.

„Razvoj logotipa u sličicu, nalik onima za aplikacije, također se uklapa u model komuniciranja mlađih potrošača sa svijetom koji ih okružuje“, dodaje Adamson.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.