Američki kartičarski div Mastercard najavio je da će nakon više od 50 godina iz loga izbaciti ime i zadržati samo prepoznatljivi preklopljeni žuti i crveni krug.
"Više od 80 posto ljudi spontano prepoznaje simbol Mastercarda bez riječi 'mastercard' pa smo zaključili da smo spremni za novi korak u razvoju brenda", istaknuo je u priopćenju objavljenom početkom tjedna marketinški direktor Mastercarda Raja Rajamannar.
"Živimo u dobu u kojem se sve više komunicira slikama i simbolima a sve manje riječima", ističe se u priopćenju američke kompanije.
Fleksibilni moderni dizajn omogućit će kompaniji jedinstveni nastup u digitalnom okruženju, drže u Mastercardu.
Tim se potezom kartičarski div pridružio skupini brendova, uključujući Nike i Apple, koji se također marketinški oslanjaju na sliku, a ne ime.
„Slika govori više od riječi“, slaže se suosnivač tvrtke za marketinšku strategiju Metaforce Allen Adamson, prema pisanju američkih medija.
Novi Mastercardov logo bez riječi zrcali tehno-centrični svijet u kojem živimo, smatra on.
„Razvoj logotipa u sličicu, nalik onima za aplikacije, također se uklapa u model komuniciranja mlađih potrošača sa svijetom koji ih okružuje“, dodaje Adamson.