5 abnormalnosti iz dubina za koje nema objašnjenja

Ilustracija anomalija na dnu mora
screenshot/youtube
Anomalije su očite, a neki ih povezuju s izvanzemljacima, drugi pak s neobičnim bićima ili pak vojnim djelovanjem

1. Ocean X

Švedska ronilačka ekipa otkrila je misterioznu formaciju stijena u sjevernom dijelu Baltičkog mora, a nazvali su je Ocean X.

Sonar s ronjenja otkriva nevjerojatan okrugli objekt koji mjeri 60 metara u promjeru te balansira na kamenom stupu visokom 8 metara. Počiva na strukturi koja nalikuje na stubište koje vodi u mračnu rupu na 91 metara ispod površine oceana.

Misterije iz morskih i jezerskih dubina | Author: screenshot/youtube screenshot/youtube
Neki smatraju da se ta anomalija može objasniti kao ostatak tajnog mornaričkog broda iz Drugog svjetskog rata ili pak podvodnog podmorničkog projekta, ili pak NLO broda koji se tamo srušio.

Uzorci uzeti s lokacije sadrže metale limonit i goethite, za koje geolozi tvrde da ih "priroda ne može sama proizvesti".

2. Bajkalsko jezero

Astronauti s Međunarodne svemirske stanice 2009. su primijetili dvije neobične okrugle rupe u ledu Bajkalskog jezera.

To je jezero u južnom Sibiru najdublje (oko 1700 metara) i najstarije na svijetu, a ne bi bilo čudno otkriti takve rupe da ono nije i jedno od najproučavanijih jezera na svijetu.

Porijeklo krugova 4,4 kilometra u promjeru znanstvenici nisu mogli objasniti. Jedna od spekulacija je da su oni povezani s dizanjem tople vode iz misterioznog izvora s dna jezera.

Navodni NLO snimljen u zraku OKO NAS Life Dokazi postoje: Izvanzemaljci su već posjetili Zemlju

Na Bajkalskom je jezeru bilo puno neobjašnjivih događaja, uključujući onaj iz 1977. kad je istraživačka misija na podmornici Paysis odjednom ostala bez struje u popriličnom bizarnim okolnostima - prije toga su ugledali jarku zraku svjetlosti koja ih je obasjala s nepoznatog izvora na dubino od 1200 metara. Na jezeru u to vrijeme nije bilo drugih ekspedicija, pa ni podmornica.

3. Sycamore

Na oko 609 metara dubine nedaleko od obale Malibua nalazi se neobična struktura koji nazivaju "svetim gralom NLO istraživača".

Tamošnju gigantsku spljoštenu stijenu može se vidjeti i preko Google Eartha, a mjeri čak 4 kilometra u širinu i počiva na nizu kamenih stupova.

Fotografije strukture otkrivaju mogućnost ulaza u "dublje, mračnije mjesto" za koje NLO entuzijasti vjeruju da je povezano s nekom kopnenom lokacijom, moguće čak i s Area 51.

Topografske karte tu glatku ovalni anomaliju nazivaju "Sycamore Knoll".

- Dok ne dovedemo kameru unutra, do tad nećemo znati vodi li ulaz kamo, i ako da, gdje - kažu geolozi.

4. Vostok

NASA-ini znanstvenici su 2001. identificirali magnetske anomalije u 35 milijuna godina starom jezeru Vostok na Antarktici. Locirano 1300 kilometara daleko od Južnog Pola, to slatkovodno jezero nalazi se ispod sloja leda koji ima oko 4 kilometra debljine.

Geolozi vjeruju kako anomalija pruža uvid u geološku strukturu jezera tamo gdje je zemljina kora tanja.

Planovi bušenja leda i dolaska do jezera kako bi se prikupili dokazi odgođeno je oklijevanjem zbog navodnih težnji da se "ne uznemiruju prastare, prethistorijske vode".

No, ruski su znanstvenici ipak proveli istraživanja s otkrićem "neklasificiranog oblika života" pronađenog da živi u vodi.

5 tajni iz Drugog svjetskog rata MISTERIJE Life Paranormalno: 5 okultnih tajni iz Drugog svjetskog rata

- Nakon isključenja svih poznatih kontaminanta, otkrili smo da pronađeni bakterijski DNK ne odgovara niti jednoj poznatoj vrsti u svjetskim podacima - izjavili su.

5. Wilkes

NASA-ini sateliti su 2006. pronašli "gravitacijske promjene" u Antarktici koje upućuju na masovnu anomaliju u ledenom pokrivaču Wilksove zemlje.

Istraživači vjeruju kako se ispod smrznute ode nalazi krater nastao udarom neidentificiranog objekta koji je 243 kilometra širok i 848 metara dubok.

Pretpostavlja se kako je krater nastao nakon udara asteroida prije 250 milijuna godina, koji je odgovoran za "Veliko izumiranje" ( u kojem je izumro i do 96 posto svih tadašnjih morskih vrsta i oko 70 posto kopnenih kralježnjaka).

Oštra klima Antarktike i debeli ledeni pokrov onemogućuju dokazivanje te teorije.

Teoretičari zavjera pak smatraju da je za tu anomaliju zaslužna NLO baza, odnosno da je ona portal u tzv. Šuplju zemlju, il pak tajna nacistička vojna baza sagrađena za vrijeme Drugog svjetskog rata.

• nicsoew 09:45 26.Kolovoz 2017.

Zuti tisak opet...dovoljno je progooglati ove gluposti da se uvidi da za svaku postoki objasnjenje, odnosno da neke nisu stvarne. Sto radi nasa agencija? Treba vas pozatvarat.

• DjuroPedala 20:48 25.Kolovoz 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=yiRHlIs5nDI Dark5 ce vas tuzit za copyright. :)