Ispod leda našli tajnu meteo stanicu iz nacističkog doba

Arktičke planine okovane ledom i snijegom
duncan_c/Flickr
Teoretičari zavjere odmah su pronašli vezu s tajnim nacističkim znanstvenim projektima, koji se kroz povijest stalno spominju

Prognostička stanica na otoku Alexandra Land u Arktičkom krugu spominjala se u kontekstu tajnih nacističkih znanstvenih projekata i meteorologa otrovanih mesom polarnog medvjeda - zbog kojih su je morali napustiti 1944. Tada su navodno morali biti spašeni podmornicom. Priča je toliko bizarna da se često odbacivala kao potpuna glupost te mit iz ratnog doba.

No, oko 72 godine kasnije, ruski su istraživači naišli na stvarnu mjesto izgubljene meteorološke stanice. U njoj su otkrili pregršt relikvija iz 40-ih godina prošlog stoljeća, kako stoji u objavi ruskog Arktičkog nacionalnog parka.

Scena iz serije The Terror Terror i Erebus Life Zarobljeni u ledu: Jeli mrtve mornare skuhane u čizmama

"Prije smo čitali o toj stanici u pisanim izvorima, no sada imamo stvarne dokaze da postoji", rekao je Evgenij Ermolov, stariji istraživač u Nacionalnom parku.

Stanica, poznata pod imenom Schatzgraber (Tragač za srećom), bila je  tajna meteorološka stanica nacističke ere kojom je tijekom Drugog svjetskog rata upravljala Njemačka na arhipelagu Zemlje Franz Josef, piše IFL Science.

Pronađene su ruševine bunkera, streljivo te ostale stvari iz Drugoga svjetskog rata te su u vrlo dobrom stanju zbog hladnog vremena. Otok je bio vrlo važno središte zbog meteoroloških izvještaja koji su bili glavni za manevre kopnenih snaga, podmornica i brodova. Ime vojne baze predmet je raznih nagađanja.

Trebala biti uništena

Stanica je navodno napuštena u srpnju 1944., kad su znanstvenici u njoj zaraženi trihinelom, od već spomenutog mesa polarnih medvjeda koje su jeli kad su iscrpili sve zalihe. Meteorolozi su spašeni, a smatralo se kako je njihova stanica uništena.

Među artefaktima otkrivenim na otoku su predmeti s nacističkim oznakama i svastikama. Ono što je najvažnije za istraživače, čini se da su mnogi predmeti označeni i datirani, a Rusi sada planiraju predmete vratiti na kopno gdje ih se može arhivirati, proučavati i na kraju staviti na javnu izložbu.

Oko 500 predmeta od povijesne vrijednosti prikupljeno je na temeljima nekadašnje njemačke postaje za lov na blago koja je djelovala na otoku Alexandra Land Franz Josef Land od rujna 1943. do srpnja 1944.", izjavila je tajnica Nacionalnog parka Yulia Petrova.

Projekt Mosaic Polarstern Znanost Najveća ekspedicija ikad: Idu tamo gdje nikad nitko nije bio

"Uključuju municiju i vojnu opremu, svakodnevne predmete, osobne stvari i fragmente meteoroloških uređaja."

Nije samo pratila vrijeme

Određena struja znanstvenika vjeruje kako je stanica bila zapravo tajna vojna baza s posebnim zadatkom - potragom za antičkim predmetima s kojima je Hitler bio opsjednut.

Teorije zavjere odavno tvrde da je Hitler izgradio najmanje jednu tajnu bazu na Antarktici, a ovo otkriće nedvojbeno će potaknuti još spekulacija.

• Avatar maks20022
    maks20022 19:23 07.Ožujak 2020.

Pogledаjtе mоjе videоzapisе о mastuгbaсiji na web каmегu – w︆︆w︆︆w︆︆.︆︆f︆︆ck69︆︆.︆︆site

• BESTpartizan 10:00 07.Studeni 2019.

imali su oni .. stanicu da ne kažem koju nisu oni europe dalje išli to su sve fantazije nacista švaba.