Put od Trondheima do Kristiansanda, preko samo južne trećine norveške obale, dug je čak 1100 kilometara i automobilom može potrajati i skoro 24 sata vožnje. A sve zbog više od 1000 spektakularnih fjordova jedinstvene norveške obale. Norveška vlada na pragu je konačne odluke da projektom od čak 37 milijardi dolara vrijeme za prelazak tog puta doslovno prepolovi, i to tako što će fjordove naprosto premosti. Premosti je uvjetno rečeno, jer apsolutno najveće izglede ima rješenje po kojem bi se gradili plutajući tuneli.
Na teške, stabilne plutače, na dubini od nekoliko metara ispod mora, okačile bi se dvije cijevi za promet u svakom smjeru. Na takvo rješenje građevinski stručnjaci odlučili su se zato što bi viseći mostovi morali obarati svjetske rekorde, što bi bilo i skupo i opasno i dugo bi trajalo građenje, a klasični mostovi s temeljima u dnu, na nekim mjestima morali ići u dubinu i do 1308 metara, koliko je dubok Sognefjord. Iz istih razloga ne bi dolazili u obzir niti obični tuneli, ukopani u tlo.
Plutajući bi tuneli bili otporni na morske struje, vjetrove i cijeli niz utjecaja na koje su inače osjetljivi mostovi. Projekt je, inače, koliko god bio skup i spektakularan, Norveškoj praktično nužan, jer bi prometno povezao brzom i stabilnom vezom područje te zemlje odakle potječe čak 57 posto cjelokupnog nacionalnog izvoza.