Žene obično više troše upravo zbog svog spola, a ako ni zbog čega drugog, onda zato što trebaju više higijenskih proizvoda. Uz to, većina voli kozmetiku. I svjesne su da ih se često iskorištava 'paprenim' cijenama, no što učiniti kad je samo jedna maskara najbolja na svijetu?!
Ali postoji i drugi par rukava. A to je činjenica da za neke proizvode žene plaćaju puno više iz jednostavnog razloga što su namijenjeni ženskom tržištu. Kao da postoji dodatni 'porez za žene' zahvaljujući kojem će žene sličan proizvod (u ženskom pakiranju) platiti ponekad i duplo više nego muškarac (u muškom pakiranju).
Žene u SAD-u godišnje potroše 1.350 dolara više od muškaraca. I to samo zato što žele održavati higijenu i uljepšati se.
Iako su na fotografijama prikazane cijene u dolarima (da, srce nas boli kad vidimo koliko su neke stvari jeftinije nego kod nas!), ako koliko-toliko često obilazite drogerije, znate da omjer između sličnih ženskih i muških proizvoda ni kod nas nije puno drugačiji.
The Daily Share je stavio jedan do drugoga ženski i muški proizvod s pripadajućim cijenama, koristeći proizvode poput krema za lice, parfema, pa čak i računa za kemijsko čišćenje.
U svakom slučaju, žene će potrošiti više, čak i ako proizvodi imaju identičan sastav (kao recimo krema za lice).
Kad je The Daily Share poslao upite nekim proizvođačima prikazanih proizvoda, da komeniraju ovu razliku u cijeni, mnogi nisu željeli odgovoriti. Neutrogena je pak odgovorila da su razlike u cijeni povezane s nizom čimbenika poput razlike u ambalaži, te promjenama u formuli koje utječu na proizvodnju, piše The Huffington Post.
Uglavnom, ružičasti proizvodi (kao prikazani jastučići na fotografiji ispod) jednostavno su - skuplji.