Filip Tysander dobio je ideju kako napraviti uspješnu kompaniju i nije razmišljao ni sekunde. Prije 5 godina uložio je 24.000 dolara u stvaranje kompanije koja će proizvoditi satove, a danas ta tvrtka vrijedi 180 milijuna dolara.
Njegova priča započela je slučajnim susretom s Danielom Wellingtonom koji mu je pokazao svoj Rolex. Tysander je tada shvatio da postoji još mjesta na tržištu satova za novi brend te je odlučio otvoriti svoju tvrtku pod imenom Daniel Wellington. Odlučio se na to ime kako bi odao poštovanje čovjeku zbog kojeg se odlučio na ovaj poslovni pothvat.
No, put do uspjeha nije bio lagan. Nekoliko puta je ostao bez posla dok je pokušavao uštedjeti dovoljno za otvaranje svoje kompanije, a prije uspjeha Daniel Wellington brenda, čak dvije tvrtke su mu propale.
Tada je odlučio dizajnirati svoj prvi sat.
"Osnovao sam malu online trgovinu i dizajnirao sam logotip u Photoshopu. Dizajne satova sam slao tvornicama u Kini. I sada sam tu gdje jesam!", ponosno je izjavio Tysander.
Satovi su uskoro postali popularni diljem svijeta, a Tysander je iskoristio društvene mreže kako bi progurao svoj brend. Njegova tvrtka danas vrijedi 180 milijuna dolara, a Tysander je nedavno kupio prekrasan penthouse u centru Stockholma za gotovo 13 milijuna dolara.