Ekonomix
130 prikaza

Jednostavni načini da vas potencijalni poslodavci zamijete na LinkedInu

LinedIn
Facebook
Iako kod nas mnogi još nisu uvidjeli značaj i mogućnosti koje nudi poslovna društvena mreža, LinkedIn je pravo mjesto za potragu za poslom

Ako želite novi posao, poslovne kontakte, spremni ste za promjenu karijere ili trebate poslovni savjet, zaboravite Facebook i registrirajte se na LinkedIn. A ako već imate profil na toj društvenoj mreži, velika je šansa da ne koristite sve njezine mogućnosti.

Autorica knjige 'LinkedIn Makeover: Professional Secrets to a POWERFUL LinkedIn Profile', Donna Serdula, ponudila je nekoliko jednostavnih načina na koje možete biti zamijećeni na LinkedInu i možda naletjeti na posao iz snova...

1. Dodajte ključne riječi

Izuzetno je bitno da upotrijebite pravilne ključne riječi u naslovu (ispod vašeg imena) i u opisima poslova, jer će vas tako potencijalni poslodavac lakše pronaći. Navedite ih i u opisu posla, jer tako povećavate šansu da vas pronađu.

2. Objasnite što radite

Često unatoč nazivu posla (pogotovo s toliko novih naziva) nije jasno što točno osoba radi, zato u naslov dodajte kratki opis svojeg posla. Tako će ljudi željeti pogledati vaš profil, jer će ih zanimati što im još možete pružiti i u čemu ste dobri.

3. Redovito objavljujte sadržaj

Pišite o tome što radite, neka budu u tijeku s projektima kojima se bavite, a i na taj način ćete ih podsjetiti na sebe, jer nikad ne znate kad bi se mogao pojaviti neki novi posao. Pozitvna stvar je i da ne morate vi osobno stvarati sadržaj, ponekad je dovoljno da podijelite zanimljiv tekst, te 'lajkate' ili komentirate tuđi status.

LinedIn | Author: Facebook Facebook

4. Provjeravajte tuđe profile

Većina korisnika LinkedIna ima uključeno obavještavanje koje im javi kad je netko gledao njihov profil. Na taj način ćete druge podsjetiti na sebe, ali je velika šansa i da oni zatim pogledaju vaš profil i otkriju što ste novoga radili u posljednje vrijeme.

5. Prestanite tražiti preporuke i počnite ih davati

Najvažnija je stvar da vi pomažete drugima, a vjerujte da će drugi to zapamtiti (čak i ako ne uzvrate istom mjerom). Na taj način stvorit ćete pozitivan imidž o sebi, prenosi Business Insider.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.