Ekonomix
2205 prikaza

Kava je novo zlato, vrijedi milijarde i to zbog kapsula

Kava u kapsulama
1/6
Getty images
Najveći proizvođači ulažu milijarde dolara u širenje ržišta - Illy, Lavazza i Nestle iskeširali su ukupno 20 milijardi dolara, a u utrku se uključila i Coca Cola

Još 1934, u Trstu se Francesco Illy dosjetio  da bi mogao pakirati kavu u vakuumirane kutije koje bi zadržale njezinu aromu. Godinu dana kasnije izumio je prvi aparat za kavu, a 1974. kompanija se pohvalila novim izumom - aparatom koji spravlja jednu šalicu kave od samljevenih zrna spremljenih u aluminijskoj foliji, i to bilo gdje i bilo kad.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.