Širenje na opasna tržišta Južne Amerike, forsiranje privlačenja novih i neiskusnih vozača, kao i kvazimenadžera na čelna mjesta poslovnica, dovele su tvrtku do propasit
Za nekoliko dana u Americi će biti objavljena knjiga Mikea Isaaca koja već sad ima kupce. Novinar uglednog New York Timesa napisao je insajdersku priču o usponu i padu poznate prijevozničke tvrtke Uber.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Ovo je propaganda protiv Ubera. Zahvaljujući Uberu svugdje su se cijene usluga prevoza spustile na normalu a što neki taksi prevoznicima naravno ne paše.