Ekonomix
658 prikaza

Megauspjeh Netflixa neće trajati vječno

Gledanje televizije
Max Pixel, FreeGreatPicture.com/CC0
U oštroj je utrci s konkurentima za dominaciju na ovom prestižnom tržištu, poput Amazona, Hulu i Googleovog YouTubea

Zahvaljujući velikoj količini novca kojeg ima na raspolaganju Netflix pobjeđuje u bitki streaminga multimedijskog sadržaja. Samo na velike hitove poput Bird Boxa, House of Cards i Ozarka potrošio je tri milijarde dolara u prošloj godini. To je na neki način njihov standard u poslovanju, pa su tako najavili kako će i u ovoj godini isti iznos potrošiti za nabavu sadržaja s kojim bi mogli pridobiti još veći broj korisnika. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.