Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Nevjerojatno koje gluposti i koji glupi naslov.
Našeg vojnika su ubili Kolinda Grabar Kitarović, Krstičević i vlada koja ga je tamo poslala.
Dakle dragi novinari nemojte misliti da su čitatelji glupi.
Najbolji honorarni rad od kuće kod kuće. U prvom sam mjesecu primio plaću u iznosu od 23875 dolara laganim radom na mreži od kuće. Ja sam student i radim honorarno posao od kuće i ostvarujem više prihoda. Lako radim svakodnevno ... prikaži još! 2 do 3 saTa dnevno u slobodno vrijeme. ako i vi želite zaraditi ovaj ogromni novac onda dođite i budite dio nas. provjerite više ovdje ... ........................➥➥➥➥➥➥➥ www.Cashflow77.Com
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
A šta je taj naš vojnik radio kod Talibana?
kaj je trzija taj vojak s dugom cijevi u afganistanu,,,kaj je trazija to je dobija,,
Nevjerojatno koje gluposti i koji glupi naslov. Našeg vojnika su ubili Kolinda Grabar Kitarović, Krstičević i vlada koja ga je tamo poslala. Dakle dragi novinari nemojte misliti da su čitatelji glupi.
točno tako,l bravo na komentaru.
taliban samo brani svoje.ubili su ga oni koju su ga poslali tamo. zamislite samo da neka strana vojska okupira hrvatsku.