Književnost i kultura
2221 prikaza

Amerika je imala Coca-Colu, a Zagreb Elsa-fluid

Zagreb na prijelazu stoljeća i reklame po gradu
1/8
Express.hr
Epska priča o počecima oglašavanja u Hrvatskoj i kako su se pioniri reklame obogatili

Znameniti ekonomist Rudolf Bićanić u nizu svojih pregleda ekonomskoga razvoja Hrvatske zorno je pokazao da je Hrvatska u drugoj polovici 19. stoljeća, zbog strukturnih i cikličkih kriza kapitalizma od Amerike do Europe, bila krajnje osiromašena zemlja. No "period od 1895. do 1914. doba je najvišeg uspona kapitalizma u svijetu u njegovoj liberalnoj ili industrijskoj fazi razvoja.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.