Jeste li primijetili jednu zanimljivost na reklamama za satove?
Obratite pažnju i vidjet ćete da su u svakoj reklami kazaljke na satovima uvijek namještene na isto vrijeme – u 10.09, uz iznimke kada su kazaljke namještene na 10.10.
Razlog zbog kojeg su kazaljke uvijek namještene baš tako krije su u marketinškom triku. Naime, na ovaj način se najbolje ističe marka, odnosno brend sata, piše Brandequity.
Kad bolje pogledate, vidjet ćete da se brend sata gotovo uvijek nalazi u gornjem dijelu, a ovako namještene kazaljke dodatno ističu ime brenda.
Tu je još jedna 'caka'. Ovako postavljene kazaljke formiraju oblik sličan obliku nasmijanog lica, čime se stvara pozitivan osjećaj kod kupca. Barem tako tvrde stručnjaci, koji kažu da zato kazaljke nisu postavljene na 4.40 ili 8.20 jer se time stvara oblik tužnog lica.
Sve ostale kombinacije odvraćaju pažnju od naziva brenda ili ga prekrivaju.