Urbano gradsko tkivo, žamor, užurbanost stanovnika, buka automobila koji se ne prestaju slijevati “zelenim valom”, sve je to suprotstavljeno krupnim hrastovim deblima, u podnožju obraslima mahovinom, no lišenima svojih vitalnih dijelova, krošnje i korijenja. Međutim, kad se promatra u povijesnom kontekstu, instalacija sjajno komunicira s prostorom u koji je interpolirana. Umjetnički paviljon nalazi se u sklopu Lenuzzijeve potkove, povijesne jezgre Zagreba koja je dizajnirana krajem 19. stoljeća, u duhu tadašnjeg vremena, i koja svojim zelenim oazama, parkovima, perivojima i pošumljenim zakucima komunicira sa samim radom. Ravnateljica Umjetničkog paviljona, Jasminka Poklečki Stošić, pokrenula je ciklus “Umjetnost ispred Umjetničkog paviljona” jer paviljon nakon potresa nije siguran za posjetitelje, što znači da su do daljnjega obustavljene sve izložbe. I ne samo to nego će biti potrebno mnogo vremena da se njegov jedinstveni interijer vrati u stanje prije potresa. Prognoze su da će se u ovo vrijeme sljedeće godine završiti prva faza obnove, ojačanje konstrukcije i izrada projektne dokumentacije, dok će cilj druge faze biti vraćanje paviljona u izvorno stanje. Tako da će paviljon za posjetitelje najvjerojatnije biti zatvoren cijelu 2022. i proljeće 2023. godine.
208
prikaza
Drinkovićeva čudna šuma ispred Umjetničkog paviljona
1/5
Ciklus ‘Umjetnost ispred Umjetničkog paviljona’ ravnateljica Jasminka Poklečki Stošić pokrenula je da bi paviljon ostao u kulturnom životu Zagreba dok se ne sanira šteta od potresa
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka