Književnost i kultura
432 prikaza

Kako pokrenuti uspješnu nezavisnu kazališnu trupu u Hrvatskoj

1/6
Sandra Šimunović/PIXSELL
Sva iskustva stečena u Ludens teatru skupila je na jednu veliku hrpu kako bi 2015. osnovala Tragače, vlastitu nezavisnu kazališnu družinu u kojoj radi - gotovo sve

"U umjetničkom smislu naše postojanje ostvaruje se kroz publiku. Smatram da kazalište ima dvije funkcije: može ti otvoriti nešto novo ili ti može pomoći da znaš da nisi sam. Sve ostalo su neke misaone konstrukcije", govori mi Jelena Hadži-Manev, dok sjedimo u ugodnom okruženju terase tipičnog trešnjevačkog kafića uz zvučnu kulisu tipičnog ljetnog pljuska. Ta glumica, redateljica, producentica, pedagoginja i dramatičarka - rođena Zagrepčanka - nije međutim tipična hrvatska dramska umjetnica. Danas 40-godišnja Hadži-Manev iza sebe ima tridesetak glumačkih rola u kazališnim, televizijskim, filmskim i radijskim projektima. Producirala je, režirala i autorski potpisala niz kazališnih predstava, za koje je dobila nekolicinu strukovnih nagrada i priznanja. Odmah po podizanju diplome na zagrebačkoj dramskoj akademiji 2006. godine bila je među troje suosnivača Ludens teatra, a sva iskustva stečena u tom koprivničkom kazalištu skupila je na jednu veliku hrpu kako bi 2015. osnovala Tragače, vlastitu nezavisnu kazališnu družinu u kojoj radi - gotovo sve.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.