Književnost i kultura
216 prikaza

Odrastanje nije igra i šala kad se nad njega nadviju tmurni oblaci

1/2
Dječje kazalište Branka Mihaljevića
Ivica Lučić iznimnim scenskim pokretom i gestom vješto balansira između raspršene energije i radosti do razotkrivanja i boli. Djed kojeg igra je atipičan

Na Filmskoj večeri u Državnom arhivu Osijek, otprilike u ovo doba lani, Ivica Lučić izgovara kako tekst uči kroz pokret na sceni. Tijelo pamti. U ansambl Dječjeg kazališta Branko Mihaljević primljen je 1993. tijekom umjetničkog uzleta kad zajednički stasaju različite generacije: Zvjezdana Čubra, Lidija Kundert, Aleksandra Colnarić, Tihomir Grljušić, Areta Gvozdan (danas Ćurković), Inga Šarić, Zoran Grkinić, Đorđe Dukić i Snježana Ivković. U složenim, uvelike obilježenima ratom, okolnostima ravnateljsku poziciju preuzima Jasminka Mesarić (1992. - 2014.). Kazalište se otvara gostovanjima, eksperimentu te osječkim i hrvatskim suvremenim autorima. U novijoj povijesti iza njih su nikad brojnija priznanja od neverbalne ''Djevojčice za žigicama'' (1996.) Marina Carića i Dubravke Crnojević Carić do Svibenova ambijentalnog ''Bistrog viteza don Quijotea od Manche'' (1998.). A počinju 1994., kad Ivica Lučić igra zmaja u ''Blagu babe Mrzulje'' (red. Vladimir Predmersky), koju će pratiti Nagrada za lutkarsku predstavu ili predstavu za djecu i mlade Hrvatskoga glumišta. Iza njega je otprilike 130 uloga. Od 2014. u ulozi je ravnatelja, a godinu poslije i redatelja u ''Božićnoj priči''.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.