Ne ulazeći u polemiku, ne braneći ni predstavu ni redateljski stav, željela bih samo podsjetiti kako se i perspektiva teatra s vremenom promijenila, kao i njegov jezik te način pripovijedanja
Predstava “Vernon Suboteks 1”, koju je berlinski Schaubuhne predstavio u sklopu koprodukcijskog gostovanja u subotu navečer u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, izazvala je podijeljena mišljenja gledatelja i kritičara. Predstava je nastala po prvom dijelu trilogije francuske spisateljice Virginie Despentes, koji je objavljen još u siječnju 2015., davno prije nego što je cijelom svijetu zaprijetila kriza COVID-19, koja je u dvije godine izmijenila sve naše perspektive, a onda su uslijedile i ostale katastrofe. Režirao ju je slavni njemački redatelj Thomas Ostermeier, čije su predstave s uzbuđenjem još od 2003. godine pratili zagrebački gledatelji, a izvode je glumci okupljeni za tu priliku oko Schaubuhne i “posuđeni” bend.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.