Jednog popodneva, u tad još otvorenom zagrebačkom kinu Europa, pogledala sam "Lady Bird", sjajnu, duhovitu coming-of-age priču tad debitantske redateljice Grete Gerwig. I otad je pratim. Pogledala sam je i u šarmantnim "mumblecore" ulogama s početaka njezine glumačke karijere, i svidjela mi se, svidjela mi se i u pomalo otrcanoj romantičnoj komediji "Maggie's Plan", svidjela mi se i u intervjuima i javnim nastupima, doživjela sam je kao pametnu, načitanu mladu ženu koju želim slušati i gledati. Zbog nje sam počela pratiti i rad njezina partnera Noe Baumbacha (i nažalost pogledala nasmrt dosadan "Marriage Story"). Ukratko, Greta Gerwig brzo je dobila moju naklonost i kao glumica drugačijeg profila i pojavnosti od klasičnog holivudskog arhetipa i kao redateljica u usponu. Svidjela mi se čak i njezina adaptacija "Malih žena", u kojoj je unatoč tad već očitom podilaženju masovnoj filmskoj industriji i poželjnom feminističkom narativu, uspjela dati i jedno novo, ozbiljnije čitanje poznatog, podosta sladunjavog književnog predloška. I tim više sam se duboko razočarala nakon što sam pogledala ovogodišnji hit "Barbie".
2251
prikaza
Barbie je po svemu naprosto - lijen film

1/5
Lijen je u opsegu društvenog problema koji zahvaća, lijen je humor, koji djeluje kao drugorazredni stand-up, a što je najgore od svega i apsolutno neoprostivo za film tolikog budžeta lijeno je napisan
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
gleda se zarada