Life
762 prikaza

Kako naći muškaraca: YU reklama za kaladont dala je odgovor

Ljubav
Davor Puklavec (PIXSELL)
Kaladont je desetljećima bio jedan od najpopularnijih jugoslavenskih brendova

Reklama za zubnu pastu Kaladont osječke Saponije napravljena je 1926. godine u Srbiji, još u vrijeme Kraljevine Jugoslavije.

Priča reklame smještena je u Beogradu, a trajala je skoro osam minuta. U reklami se prati priča dviju Beograđanki, Natalije i Milice. Natalija je zavodnica, djevojka za kojom se okreću svi muškarci i izabrana je za najljepšu djevojku na plaži,

S druge strane, Milica je često usamljena i tužna jer se muškarci ne zanimaju za nju.

U reklami Milica traži savjet od Natalije za svoj problem. Za razliku od današnjih reklama u kojima djevojke, kako bi zadobile pažnju muškaraca koriste razne preparate za kosu ili deterdžente pomoću kojih će njihova odjeća ostati crna ili postati još više bijela, Milica preporučuje Nataliji da počne koristiti zubnu pastu Kaladont, te joj napominje kako će joj zubi od Kaladonta postati bijeli poput snijega. 

Kaladont je desetljećima bio jedan od najslavnijih jugoslavenskih brendova, koji je bio toliko popularan da je postao sinonim za pastu za zube. I danas mnogi kad kupuju pastu za zube koriste riječ 'kaladont' bez obzira o kojem se proizvođaču radi.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.