Life
34041 prikaza

Ovo je vježba koja uništava ‘najupornije’ salo

Trčanje
1/5
Thinkstock
Ne oduzima puno vremena, a već za mjesec dana daje sjajne rezultate

Ovaj problem poznat je mnogima ženama - čak i kad gubite kilograme, a salo se otapa, s nogama i bokovima je najteže.

Ali, vitke noge, zategnuti bokovi i podignuta zadnjica su potpuno realan cilj - tajna je u pravilno odabranoj grupi vježbi!

Predlažemo odličan plan vježbanja profesionalnih instruktora fitnessa, uz pomoć kojeg ćete se svaki dan tijekom mjeseca, malim koracima, približavati cilju. Sve što je potrebno je da redovno radite ove ne pretjerano zahtjevne vježbe.

Odvojite 15 minuta dnevno za ove vježbe, i nakon mjesec dana bit ćete iznenađene rezultatom! Možete trenirati bilo gdje, sportske sprave vam nisu potrebne, već samo volja.

1. Čučnjevi s izbačajem noge u stranu. Za svaku nogu po 10 puta.

2. Čučnjevi "Sumo" - 10 puta.

3. Čučnjevi s podizanjem ruku – 10 puta.

4. Čučnjevi – vježbanje trbušnih mišića. Za svaku nogu – 10 puta.

5. Skokovi – 10 puta.

6. Čučnjevi na jednoj nozi (za napredne!). Za svaku nogu – 10 puta.

Čučnjevi | Author: Thinkstock Thinkstock

7. S iskorakom noge nazad, za svaku nogu – 10 puta.

Čučnjevi | Author: Thinkstock Thinkstock

8. Čučnjevi na jednoj nozi, za svaku nogu – 10 puta.

Čučnjevi | Author: Thinkstock Thinkstock

9. Korak u stranu, za svaku nogu – 10 puta.

10. Čučnjevi u skoku – 10 puta.

Počnite s manjim brojem ponavljanja (barem 6), postupno povećavajući broj ponavljanja do 10 pa i do 20 i smanjujući pauzu, odnosno odmor između dvije vježbe.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.