Life
22546 prikaza

Prelaze samo ludi - ovo je najopasniji most na svijetu

Najopasniji most na svijetu
screenshot/youtube
Vjetrovi na njemu su toliko jaki da se kod prelaska obavezno moraju otvoriti svi prozori

Lociran u Sibiru, Vitim riječni most jedan je od najspektakularnijih mostova na svijetu - ne zbog svoje ljepote, već očigledne opasnosti za ljudski život koji nosi. Riječ je o starom željezničkom mostu koji služio za prijelaz rijeke Vitim, koji vozačima koji ga prelaze ne ostavlja drugi izbor nego navigiranje uskom stazom "širokom" tek 180 centimetara, piše Dangerous roads. 

Najopasniji most na svijetu | Author: screenshot/youtube screenshot/youtube
Izgrađen je od stare metalne strukture te je prekriven trulim drvenim daskama, koje su vrlo skliske zbog česte pojave leda i smrzavanja na području Sibira. 

Najsposobniji vozač ga ne prolazi ispod 3 minute

Rijeka Vitim je glavni pritok rijeke Lena, a zastrašujuća struktura koja ga "krasi" je dosita uzak za standardne automobile, a nema ni ogradu koja bi barem prividno pružala nekakvu sigurnost - od ledeno hladne vode koja neumoljivo teče ispod njega. 

Ukupna dužina mosta iznosi 570 metara, a sami most se nalazi na visini od 15 metara iznad vode. Sam most nema tračnice na sebi, a preživljavanje prelaska tog mosta smatra se tolikim podvigom da 34 osobe koje su to učinile su kreirale svoju Facebook stranicu posvećene tom izazovu.

Najopasniji most na svijetu | Author: screenshot/youtube screenshot/youtube
Osim što je uzak, vozači ističu da najveći izazov predstavljaju snažni vjetrovi koji pušu iznad rijeke, a mjera predostrožnosti da vjetrovi ne bi ljuljali auto je otvaranje svih prozora, da bi zrak strujao kroz njega.

Najluđa cesta svijeta

Put preko mosta dio je izazovne tzv. BAM ceste, jedne od najavanturističkija puteva na svijetu koja testira fizički i psihičku izdržljivost vozača. BAM cesta je dio stare željezničke konstrukcije koja se proteže duž ruskog Sibira - duge 4300 kilometara, od Vantina do ruske pacifičke obale .

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.