Life
11667 prikaza

Tajne koje vam prodavačice nikad neće otkriti

Izlog trgovine koja ističe popuste
Marko Lukunić (PIXSELL)
Poput dućana s hranom, i trgovine s odjećom koriste brojne trikove kako bi nas naveli da potrošimo više...

Od popusta i akcija korist ima trgovina, a ne kupac

Rasprodaje su načini rješavanja stare kolekcije odjeće i obuće koja se nije uspjela prodati, ali i način da se kupce namami s osjećajem da su "dobro prošli", makar najčešće kupe nešto što uopće nisu planirali ili im nije trebalo. Ponekad trgovine namjerno povećavaju cijene da bi na akcijama mogli objaviti veći postotak sniženja. Osim toga, iako većina njih na izloge postave oznake i do 70 posto, u trgovini ćete možda pronaći tek nekoliko stvari s tolikim popustom, dok će većina stvari biti snižena za tek oko 10 posto.

Oznaka veličine ne znači gotovo ništa

Ako već mislite da ste ludi jer u jednoj prodavaonici uzimate najmanju, a u drugoj najveću veličinu, znajte da to nije do vas. Naime, to je trik kojim žele učiniti da se ljudi osjećaju bolje u svojoj koži, pa i budu raspoloženiji za kupnju, a to dobivaju ako "stanu u manji broj". No, realno, brojevi su u posljednjih 20-ak godina narasli tako da je ono što je nekoć bio veličina large, danas medium.

Suradnja sa slavim dizajnerima ne jamči kvalitetu

Veliki brendovi poznati po povoljnijim cijenama (poput H&M-a) često znaju surađivati sa slavnim dizajnerima koji za njih osmišljavaju dio kolekcije. Ta će odjeća biti nešto skuplja od ostatka, no definitivno povoljnija nego da je kupujete u samom dućanu dizajnera. To nije bez razloga, jer će dizajnerska kvalitetom odgovarati svemu drugom u prodavaonici.

Dio trgovine s popustima namjerno je sav neuredan

Ilustracija nereda u dućanu | Author: brightside.me brightside.me
Jeste li ikad primijetili da ono što je na akciji obično stoji u nekom kutu, izgužvano i nabacano? Lijenost nije razlog za to, već osoblje to namjerno napravi takvim, kako bi dali psihološki efekt kupcu da su "pronašli nešto super u tom neredu" te potrče to odmah kupiti.

U proizvodnji odjeće se koriste štetne kemikalije

Čak i ako na etiketi piše "100 posto prirodno", nove stvari još uvijek mogu biti opasne za zdravlje. Neke štetne supstance služe da se dobije željela boja ili tekstura, dok druge služe da se zaštiti odjeća od insekata i plijesni. Zbog toga je apsolutno nužno oprati novu odjeću prije nošenja.

Sintetička odjeća košta isto kao i ona od prirodnih materijala

Proizvođači često precjenjuju sintetičku odjeću da bi kupce natjerali na kupnju više skupih predmeta napravljenih od "prirodnih tkanina". Kupac zato misli da pamučna ili vunena bluza nisu skupi u usporedbi sa sintetičkom te će je prije kupiti.

Roba se ne radi da traje

U svom ormaru vjerojatno imate neki komad vintage odjeće koju ste naslijedili od mame, tate ili čak bake. No, vrlo su male šanse da će naši potomci imati tako nešto - jer se roba radi tako da se raspada za godinu do dvije redovitog nošenja i pranja. Zašto? Tako da se kupca natjera na ponovnu kupnju.

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Neimarlija1 11:48 28.Kolovoz 2017.

    Lopovska trgovaka posla,posebno kod nas na balkanu,je se tjednima priprema roba,koja ce na "aktion,ili snizenje",posebno u velikm trgovackim centrima,pa se tako roba,s vrlo niskim cjenma,povecati,a ona malo skuplja,ce se"sniziti"u biti kupcu se podvaljuje,a trgovci tu radjuju masno.

  • Avatar Antun Sklepić
    marica 08:06 28.Kolovoz 2017.

    ako je nešto na sniženju u jednom kutu a te robe nikad ne nedostaje rok trajanja isplati se prošetati do iste te robe kojoj nije rok trajanja pri kraju čak sam doživio da je bila jeftinija od one koja je ... prikaži još! bila snižena za 30%