Poput dućana s hranom, i trgovine s odjećom koriste brojne trikove kako bi nas naveli da potrošimo više...
Rasprodaje su načini rješavanja stare kolekcije odjeće i obuće koja se nije uspjela prodati, ali i način da se kupce namami s osjećajem da su "dobro prošli", makar najčešće kupe nešto što uopće nisu planirali ili im nije trebalo. Ponekad trgovine namjerno povećavaju cijene da bi na akcijama mogli objaviti veći postotak sniženja. Osim toga, iako većina njih na izloge postave oznake i do 70 posto, u trgovini ćete možda pronaći tek nekoliko stvari s tolikim popustom, dok će većina stvari biti snižena za tek oko 10 posto.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Lopovska trgovaka posla,posebno kod nas na balkanu,je se tjednima priprema roba,koja ce na "aktion,ili snizenje",posebno u velikm trgovackim centrima,pa se tako roba,s vrlo niskim cjenma,povecati,a ona malo skuplja,ce se"sniziti"u biti kupcu se podvaljuje,a trgovci tu radjuju masno.
ako je nešto na sniženju u jednom kutu a te robe nikad ne nedostaje rok trajanja isplati se prošetati do iste te robe kojoj nije rok trajanja pri kraju čak sam doživio da je bila jeftinija od one koja je ... prikaži još! bila snižena za 30%