Sredinom osamdesetih godina, u Zapovjedništvu ratnog zrakoplovstva u Beogradu, uspostavljena je organizacija koja se bavila susretima pilota tadašnje JNA s neidentificiranim letećim objektima.
Bili su primorani na takav potez zato što su se piloti često susretali na nebu s letećim objektima čiju strukturu i brzinu nisu mogli objasniti. Tako, u razgovoru za srpske Novosti, govori umirovljeni pukovnik Suad Hamzić. Ovaj rođeni Sarajlija tvrdi da je osobno imao tri bliska susreta s letećim tanjurima.
Dodaje Hamzić i da je nekoliko mjeseci kasnije sličan objekt lebdio iznad zračne luke u Bihaću, a nakon što ga je ugledala grupa pilota za zemlje je nestao na isti način. Početkom 1974. godine tijekom noćnog leta oko Karlovca, prisjeća se Hamzić, proletio je pored svjetlećeg NLO-a.
Jedan od najbizarnijih zabilježenih događaja jugoslavenskog ratnog zrakoplovstva ipak se dogodio u proljeće 1975. godine: "Pilot Rodoljub Gajić Roćko je u brišućem letu na potezu Bosanska Krupa - Banjaluka - Srbac - Duga Resa - Rekovac, kod Prijedora imao "sudar" s prometnim znakom na lokalnoj cesti. Pošto je ogrebao znak, pri brzini od 800 kilometara na sat proletio je ispod dalekovoda, a zatim je mirno sletio na bihaćki aerodrom. Roćka je odalo oštećenje na krilu aviona, ali i usmena prijava Saobraćajne policije iz Prijedora. Kažnjen je zabranom letenja od mjesec dana".