Oni koji uopće i znaju za Holokaust, nisu svjesni o zločinima kakvih razmjera je riječ. Zato se po indijskim gradovima može naći...
Manish Chandani i Rajesh Shah, vlasnici popularnog butika visoke mode u 5,5 milijunskom Ahmedabadu u Indiji bili su prije četiri godine na sto muka. Dobro uhodanu marku butika morali su preminenovati, nakon što im je rečeno da je dotadašnji naziv, "Hitler", apsolutno neprihvatljiv. Njihov brend danas se zove "Gladiator", doduše s malom svastikom iznad slova "i", ali to je već simbol koji u Indiji doista ima jednu neusporedivo drugačiju tradiciju, štoviše, dugu tisućama godina, za razliku od simbola besprimjernog zla Treće Reicha.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.