Građani su Paveliću, Tuđmanu, Titu, Vokiću, Francetiću, Stepincu, Budaku i ostatku ekipe poklonili jednosmjernu kartu za zapadnu Europu.
Oni su se danas na Autobusnom kolodvoru u Zagrebu zauvijek pozdravili s duhovima prošlosti koji nam svakodnevno remete sadašnjost.
POGLEDAJTE VIDEO:
U autobusu “Odljev duhova prošlosti” vladao je spokoj i mir, a ispred njega 50-ak građana veselo je iščekivalo trenutak njihova odlaska.
Predstavnici raznih ideologija ostali su bez riječi. Svi do jednog, pognute glave, napustili su zemlju u kojoj borave već desetljećima.
- Nadajmo se da se više nikad neće vratiti - doviknuo je jedan od okupljenih u trenutku odlaska.
- Simbolički, umjesto punog autobusa mladih i pametnih ljudi koji nepovratno odlaze iz Hrvatske, šaljemo u tom autobusu duhove prošlosti i prošlih ideologija - istaknuo je Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago, koja je pokrenula cijelu akciju. Iza nje stoji skupina Kreativci za bolje sutra, a online kampanja počela je prošlog utorka.
Građani su tako proteklih tjedan dana na stranici odljevduhovaproslosti.com glasovali za one ličnosti iz prošlosti za koje smatraju da im više nije mjesto u Hrvatskoj.
Pogledajte galeriju.
Apsolutni pobjednik bio je Ante Pavelić s 4157 glasova, a po broju glasova slijedili su ga Franjo Tuđman, Jure Francetić, Gojko Šušak i Josip Broz Tito... Ako su građani smatrali da njihov duh nije na popisu putnika, mogli su ga i sami nominirati.
- Kako u svom poslu svakodnevno koristimo mozak, kao najvažniji alat, odljev mozgova iz Hrvatske predstavlja nam veliki problem - objasnili su Kreativci za bolje sutra.
- Prestanimo se opterećivati prošlošću, osmislimo i stvarajmo budućnost zbog koje će pametni i ambiciozni ljudi dolaziti u Hrvatsku, a ne bježati iz nje - rekli su Kreativci.
Iako su mjesta u busu bila ograničena, većinu duhova građani su uspješno “ukrcali”. Kamo točno? Odredište nije jasno, ali svrha itekako jest.
- Mi ih šaljemo preko Bregane. Želimo samo da se ne vraćaju - kroz smijeh je rekao Ciglar te dodao kako ovo nije politička nego društvena poruka.
- Ne želimo govoriti tko je dobar a tko nije. Ili tko treba napustiti Hrvatsku ili ne treba. Želimo samo reći: ‘Ajmo se ne baviti time’ - objasnio je.
Na ovaj je način reklamna agencija Imago proslavila 25 godina rada. Nadaju se da će u idućih 25 krenuti bez osvrtanja na 1941. ili 1991.
- Ovo je prvi korak prema Hrvatskoj u kojoj ćemo živjeti u 2017. godini - zaključili su.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Antonija Šipušić,jesi se najela norih gliva,kaj pišeš takve nebuloze??