Style
1941 prikaza

Rimčev dizajner: Rođen u Karlovcu, školovan u Austriji

Rimčev c2
Facebook

Istražujući kroz dubine naše mašte bilo nam je jasno od početka da dizajn automobila mora biti jednostavan i čist s pregršt sportske elegancije kako bismo lakše uhvatili korak s konkurencijom u ovoj klasi vozila koju karakterizira snaga i ekskluzivnost. Tim je riječima, prije punih sedam godina, austrijski dizajner, doduše hrvatskog podrijetla i rođen u Hrvatskoj, u Karlovcu, Adriano Mudri govorio o Conceptu_One, prvoj Rimčevoj električnoj jurilici kojoj se divio svijet. 

Industrijski dizajn je studirao u Grazu, na FH Joanneumu. S Rimcem je gotovo od početka i zna se da je upravo Mudri zaslužan za prvi njegov projekt karoserije od karbonskih vlakana. Dvije godine kasnije radio je i za austrijsku tvrtku Magna Steyr, ali je dizajnirao i unutrašnjost kineskog SUV-a Qoros 5, te koncepte za Mini, Lamborghini, Audi i Opel (Rüsselsheim). Od malih nogu se igra i mašta o dizajniranju automobila.

- Ne sjećam se prve kreacije, ali znam da sam se oduvijek volio igrati Lego kockicama. U Rimac automobilima moj posao je tako izazovan i raznovrstan da se više ne mogu nazivati samo dizajnerom automobila. Kad sam diplomirao, morao sam u vojsku i zato sam odbio mnoge ponude koje su mi tad stizale. Naravno, uvijek sam maštao o poslu autodizajnera, ali nikad nisam mislio da ću jednog dana naći posao u zemlji u kojoj sam rođen, koja zapravo nema autoindustrije.  Moja motivacija? Bilo bi lako reći da je to novac, ali nije. Kreacija mi je ipak najvažnija. 

1/8
  • nelson 09:49 15.Ožujak 2018.

    ma tko će voziti ove aute?