Dr. des. Natalia Wiechowski višestruko je nagrađivana marketinška stručnjakinja i ekspertica za osobno brendiranje koja će na Digital Takeoveru govoriti o strategiji na društvenim mrežama i podijeliti formulu za kreiranje sadržaja koji privlači publiku. Svoje temelje izgradila je tijekom 13 godina iskustva u istraživanju društva i društvenih odnosa. Na Digital Takeoveru govorit će o strategiji na društvenim mrežama i podijeliti uspješnu formulu za kreiranje sadržaja koji se ističe i privlači publiku.
Predstavit će nam strahove, zablude i izazove s kojima se susreću njezini klijenti na društvenim mrežama te pokazati zašto dolazi do jaza i nesporazuma u komunikaciji između dviju generacija: baby boomersa i millennialsa. Osim toga, naglasit će nam važnost korištenja Facebooka i ostalih platformi ali i nužnost povezivanja s partnerima koji će poruci dati kontekst i plasirati ga odgovarajućem targetu.
Natalia od 2008. godine živi u Dubaiju, a nakon što je osvojila nagrade za izvrsnost diljem MENA regije (regija Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike), odlučila je napustiti posao i krenuti od nule. Danas pomaže direktorima i poduzetnicima koji se žele istaknuti iz "sive gomile" u online i offline svijetu. Vodi ih u njihovom osobnom predstavljanju na impresivan način i pomaže u izgradnji autentične, profesionalne (online) slike.
Direktori iz prestižnih kompanija kao što su: IBM, Alshaya, National Bank of Fujeirah i Right Selection, samo su neki od onih s kojima je Natalia surađivala. Održava govore na javnim pozornicama i događajima kao što su: S P Jain School of Global Management, Startup Weekend, Middlesex University i Global WIL Economic Forum.
U predavanjima i radionicama voli kombinirati svoje znanje i iskustvo s dozom humora pa je u Dubaiju često nazivaju Edutainerom s Bliskog Istoka. Osvajala je višestruke nagrade na govorničkim natjecanjima na Toastmasters Internationalu, a Gulf Cooperative Countries, a political and economic union of the Arab states (GCC) ju je 2017. godine proglasio ženskom lidericom godine.
Nabavite povoljnije ulaznice do 14. veljače i budite dio druge po redu konferencije Digital Takeover koja će se održati 13. ožujka 2018. u CineStaru u zagrebačkom Branimir Centru. U prodaji su Early Bird ulaznice u ograničenoj količini po cijeni od 1.500 kn, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak, pauze za kavu i druženje nakon službenog programa uz hranu i piće. Early Bird ponuda vrijedi do 14. veljače, nakon čega redovita cijena kotizacije iznosi 2.600 kn te last minute po cijeni od 2.900 kn.
Više informacija o konferenciji i novosti pratite na Facebooku i www.digitaltakeover.hr.