Facebook je opet odlučio uvesti promjene u način prikaza novosti na vašem feedu, a ovog puta je Mark Zuckerberg rekao da žele opet u fokus vratiti objave vaših prijatelja i obitelj, u odnosu na postove različitih kompanija i izdavača.
To znači da bi sada trebali vidjeti više postova vaših rođaka, kolega s posla, foto objava pasa, mačaka i smiješnih stvari koje je napravilo dijete vaše sestrične, dok bi trebali vidjeti nešto manje viralnih videa, vijesti i drugog medijskog sadržaja.
- Mijenjam ciljeve koje dajem našim timovima s fokusiranja na pomoć u potrazi za relevantnim sadržajem prema tome da pomažu da imate značajnije društvene interakcije - piše Zuckerberg i dodaje da želi da se svi osjećaju bolje.
- Istraživanja pokazuju da korištenje društvenih mreža za povezivanje s onima do kojih nam je stalo može biti dobro za naše opće stanje. Možemo se osjećati povezanijima i manje usamljenima, što je povezano s dugoročnim mjerenjem sreće i zdravlja - piše Zuckerberg.
Facebook je već neko vrijeme pod velikim pritiskom zbog svojeg golemog opsega i utjecaja, posebno jer njegovi algoritmi mogu utjecati na to što ljudi vide online. Mnogima je Facebook glavni prozor u internet i strahuje se da svaka promjena algoritma u Facebooku mijenja i način na koji ljudi vide svijet. S druge strane, Zuckerberg je napisao nedavno i da mu je ovogodišnji cilj popraviti neke od problema koji su se raširili Facebookom - poput mržnje i zlostavljanja.