John Krafcik, direktor Googleovog odjela Google Self-Driving Cars
Ako se negdje u svijetu događa nešto pametno u vezi automobila, budite sigurni da je u to uključen John Krafcik. Bio je dizajner u Fordu i iz mrtvih je dignuo Ford Expedition, a kao šef Hyundaija izvukao je tvrtku iz "geta" i postigao s njom rekordnu dobit. Sada je iza možda najvećeg projekta – Googleovog samovozećeg auta.
Elon Musk, osnivač kompanija Tesla Motors i Space X
Musk je osnovao i Paypal, a potom SpaceX i Tesl. Caka je da Tesla možda čak i ne radi najbolje aute na svijetu, odnosno, on sigurno ne proizvodi najbolje aute na svijetu, ali zato nema nijednog proizvođača automobila na svijetu koji ne žele s njim poslovati.
Andre Haddad, osnivač kompanije Turo
Turo je u auto svijetu ono što je Airbnb na tržištu nekretnina. Ako vam treba auto u nekom gradu, a ne želite i ne da vam se koristiti skupe usluge standardnog rent a cara, tu je aplikacija Turo. Brzo ćete preko njih dobiti jeftini, a dobar auto i još jednu stvar – Turo u svojoj ponudi ima uslugu pomoći na cesti 24 sata na dan.
Dan Greenawalt, osnivač Forze i direktor studija Turn 10
Greenawalt je zaslužan za najpopularnije auto igre svih vremena – Grand Theft Auto i Gran Turismo. Od tih je igara stvorio nevjerojatan brend kojeg štuju svi ljubitelji automobila, utrka i igara.
Christian Von Koenigsegg, osnivač kompanije Koenigsegg Automotive AB
Koenigsegg je svojim radom, unatoč tomu što nema gotovo nikakvo obrazovanje u tehnološkom inženjeringu, uvelike promijenio smjer auto tehnologije. Jedan je od pionira hibridne tehnologije, te korištenja karbonskih vlakana za konstrukcije automobila.
Uri Levine, osnivač Wazea
Google je kupio njegovu aplikaciju Waze za milijardu dolara i njegov softver su integrirali u svoje Google Maps. Nakon prodaje, Levine je za 38 milijuna doalra osnovao tvrtku FeeX, što je zapravo investicijski alat koji je vrlo popularan na izraelskoj start-up sceni.
Pete Tenereillo; osnivač Trapstera
Pete Tenereillo je 2007. godine dizajnirao aplikaciju Trapster. Aplikaciju je kupila Nokia, ali je četiri godine kasnije misteriozno "umrla". Bila je to aplikacija s kartom semafora koje imaju kamere, gdje su postavljeni mjerači brzine, te pozicije na kojima se skrivaju policajci. U trenutku kada je Nokia kupila aplikaciju imala je deset milijuna korisnika. Tenereillo je inače poznat po tome da je prodao svaku kompaniju koju je osnovao, a do sada ih je imao četiri.