360°
2000 prikaza

HDZ profitirao na Fejs grupi "Uživo iz slučajne države"

Tomislav Karamarko i Kolinda Grabar Kitarović
Igor Kralj (PIXSELL)
HDZ je na dva izbora za redom osvojio pobjedu, a diskutabilnu pomoć dobili su manipuliranjem preko društvenih mreža

Društvene mreže snažno su oružje i opasan alat u rukama mnogih. Primjer ruskog utjecaja na predsjedničku kampanju u SAD-u samo je još jedna potvrda kako je manipulacija korisničkim računima i lažnim stranicama postala važna strategija u političkom svijetu.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.