Top News
5523 prikaza

Štedi na spajalicama, troši milijune na Crkvu i aute

Milan Bandić
Jurica Galoić/PIXSELL
Najnovije vratolomije Milana Bandića sa 7,5 milijardi kuna iz budžeta Zagreba

Iako zagrebački gradonačelnik Milan Bandić često voli reći da je stanje zagrebačkih financija tako dobro da se na njega može ugledati država, ipak je zaškripalo. Nitko u gradskim uredima ne želi pričati javno o tome da Bandić pokušava uštedjeti jer novca, unatoč proračunu od 7,5 milijardi kuna, jednostavno nema dovoljno, ali dopis koji je ovaj mjesec poslao svim šefovima otkriva želju za drastičnim rezanjima troškova. Barem onih što se tiče uredske potrošnje.

Milan Bandić Dišu mu za vratom Top News Tri godine od uhićenja: Gdje je optužnica protiv Bandića?

Bandić u dopisu navodi da se ograničava novo zapošljavanje i u gradskim uredima, ali i u vrtićima te zdravstvenim ustanovama, Javnoj vatrogasnoj postrojbi i svim ustanovama kojima je Grad vlasnik. 
U dopisu gradonačelnika posebno stoji da se ograničavaju službena putovanja, ali i potrošnja sitnog uredskog materijala, telefona, reprezentacije, promidžbe i stručnog usavršavanje. Naložio je i da se preispita broj službenika koji idu na putovanja u zemlju i inozemstvo, a pročelnici više o tome neće moći ni samostalno odlučivati.

Ako žele nekoga poslati na putovanje trebaju Bandićevo odobrenje, ali i Ureda za financije. Ovakvi nalozi nisu uobičajeni u dobro plaćenoj zagrebačkoj upravi. Dodatno je Bandić svima na rukovodećim pozicijama smanjio plaće 10 posto i to se primjenjuje od ovoga mjeseca. 
Iako javno nije ni jednom kritizirao premijera Andreja Plenkovića niti ministra financija Zdravka Marića, Bandić navodi i da su razlozi štednje "izmjena poreznih propisa". Inače je Bandić u takvim slučajevima redovito napadao vladu.

Osim kad su mu, kao sad, koalicijski partneri. Također navodi da su ostali i dugovi iz prošle godine, a proračun je lani ostvario manjak. To pokazuje da je Bandić potrošio više nego što je imao i još je ostao dužan za projekte koje je započeo. Zagrebački zastupnik HNS-a Tomislav Stojak, koji je objavio ovaj dopis, kaže da Bandić ne želi priznati da na naplatu dolaze godine neracionalnog trošenja i dijeljenja novca bez ikakvih kriterija.

Milan Bandić | Author: Jurica Galoić/PIXSELL Jurica Galoić/PIXSELL


I Renato Petek, zastupnik Naprijed Hrvaska, upozorio je na neracionalno trošenje novca, a kao primjer je uzeo da je samo lani Bandić podijelio više od 13 milijuna kuna za crkvene potrebe, a veći dio novca otišao je crkvama izvan Zagreba. Istodobno, Zagreb još muku muči osigurati dovoljno kanti, zelenih otoka i ostale opreme, što bi napokon omogućilo veće recikliranje. 
Zagrebački gradonačelnik je pokušao sasjeći i božićnice i plaće u Zagrebačkom holdingu, ali prijetio je praznom puškom.

Kad je sindikat podignuo tužbe, Bandić je isplatio puni iznos božićnica. Gradonačelnik se ipak nije odrekao automobila. Iako je prošli tjedan počelo propitivanje voznog parka, kad se pojavio u Mercedesu E klase vrijednom više od 400.000 kuna, ispalo je da mu je to zaista zamjenski automobil. Gradonačelnik je sazvao i pomalo bizarnu konferenciju za novinare u garaži kako bi se obrecnuo na novinare i njihovo propitivanje voznog parka.

Okružio se suradnicima i posprdno rekao novinarima kako bi volio da ih se toliko okupi kad otvara vrtić. - Od ovoga treba napraviti predstavu - poručio je Bandić.
Međutim, Bandić je zaista obnovio vozni park. Njegov trenutačni Audi A6 je na servisu, službeno je obrazloženje. No kad Bandić opet sjedne u Audi A6, to neće biti onaj koji koji je otišao na servis, nego potpuno novi. Ali će imati iste tablice pa će rijetko tko primijetiti razliku, kažu nam upućeni.

Milan Bandić i Zlatko Hasabegović Bandićevi planovi Kultura Glumci zgroženi: Hasu u vijeće HNK, pa jeste li normalni!?

Zagreb je odlučio unajmljivati automobile od tvrtke Viator, koja je prošla na natječaju. Za gotovo dvogodišnji najam 82 vozila Zagreb će platiti 6,17 milijuna kuna s PDV-om. Jedan od tih automobila je i novi Audi A6 za gradonačelnika. Iz gradske uprave uvjeravaju da su prošli čak 15 posto jeftinije, nego da su aute uzeli na operativni leasing.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.