Vlada nabavlja novih deset VIP limuzina. Nakon što su prošle jeseni nabavili dva blindirana vozila raspisan je natječaj vrijedan 30 milijuna kn. Za svako pojedinačno vozilo u prosjeku planiraju potrošiti oko 480.000 kuna, no među željenim automobilima je i deset znatno skupljih osobnih vozila visoke klase.
Kako piše Jutarnji list, riječ je o metalik crnim vozilima snage minimalno 280 konja s pogonom na sva četiri kotača, zatamnjenim staklima i opremljenim pretincima za hlađenje u stražnjem putničkom djelu.
Također, trebaju imati grijana prednja i stražnja sjedala, nosače zastavica na prednjim blatobranima. Tim kriterijima odgovaraju Audi A8, Mercedes S klase ili BMW 7, kojima je cijena od 820.000 do 1,1 milijun kuna.
U drugoj skupini vozila koje kupuju, prema zadanim kriterijima, trebali bi se nalaziti Audi A6, Mercedes E klase ili BMW 5...
I dok su sa novcem poreznih obveznika 'laki na okidaču' i naručuju superluksuzne aute, kada su u pitanju njihovi privatni automobili, oni su vrijedni i po deset puta manje nego službeni automobili koje naručuju.
Evo koje automobile imaju članovi Vlade, a koje su prijavili u imovinskim karticama. Kvaliteta i cijena privatnih i službenih automobila debelo se razlikuju. One koje plaćaju iz svog džepa puno su jeftiniji, po performansama su daleko od "VIP auta", a neki imaju aute stare i po 23 godine, dok im je za službene jako bitno da su novi. Neki ni nemaju auto.
1. Andrej Plenković, VW Passat iz 2011. godine
vrijednost u trenutku prijave 100 000 kuna
2. Martina Dalić, nema, suprug vozi Nissan Juke iz 2012. godine
vrijednost u trenutku prijave 100 000 kuna
3. Marija Pejčinović Burić, Lexus 430 iz 2007. godine, Peugeot 307. iz 2002. godine
ukupna vrijednost u trenutku prijave 110 000 kuna
4. Damir Krstičević, Renault Laguna iz 2006. godine
vrijednost u trenutku prijave 70 000 kuna
5. Predrag Štromar, Mitsubishi Outlander 4 WD iz 2012. godine
vrijednost u trenutku prijave 145 207,67 kuna
6. Zdravko Marić, Audi A6 2.0 TDI iz 2016. godine
vrijednost u trenutku prijave 350 000 kuna
7. Davor Božinović, Peugeot 308 iz 2008. godine, supruga BMW 5 iz 2008. godine
ukupna vrijednost u trenutku prijave 141 400 kuna
8. Tomislav Ćorić, nema, supruga BMW X1 iz 2012. godine
vrijednost u trenutku prijave 120 000 kuna
9. Marko Pavić, nema
10. Tomislav Tolušić, nema, supruga VW passat iz 2016. godine
vrijednost u trenutku prijave 200 000 kuna
11. Dražen Bošnjaković, nema, supruga Toyota RAV4 iz 2009. godine
vrijednost u trenutku prijave 50 000 kuna
12. Milan Kujundžić, Audi A4 iz 2008. godine
vrijednost u trenutku prijave 70 000 kuna
13. Gabrijela Žalac, nema, suprug Mercedes C180 iz 1995. godine
vrijednost u trenutku prijave 24 000 kuna
14. Tomo Medved, VW Passat iz 2003. godine
vrijednost u trenutku prijave 35 000 kuna
15. Oleg Butković, nema, supruga Fiat Bravo iz 2007. godine
vrijednost 35 000 kuna
16. Goran Marić, nema, supruga Peugeot 308 iz 2012. godine
vrijednost u trenutku prijave 30 000 kuna
17. Gari Cappelli, Volvo 6OXC 2014. godine, supruga VW Polo 1.4 iz 2013. godine
ukupna vrijednost u trenutku prijave 250 000 kuna
18. Lovro Kuščević, Honda iz 2000. godine, Mercedes iz 1989. godine, supruga Mercedes iz 1980. godine
ukupna vrijednost tri automobila 20 000 kuna
19. Blaženka Divjak, Volvo C30 iz 2007. godine
vrijednost u trenutku prijave 35 000 kuna
20. Nina Obuljen Korinžek, VW Polo iz 2007. godine
vrijednost u trenutku prijave 34 000 kuna
21. Nada Murganić, nema
Procjene vrijednosti automobila su iz 2016. godine, nakon parlamentarnih izbora i nije poznato koliko im je vrijednost pala do danas. No, prema jedinim službenim podacima ukupna vrijednost automobila koji se nalaze u osobnom vlasništvu premijera i 20 ministara njegove Vlade otprilike iznosi koliko i vrijednost jedne limuzine koju Vlada kupuje za VIP osobe.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
glavno da su borbeni avioni stari 30 godina odlični