Dopis kojeg je uputila udruga "U ime obitelji" premijeru Plenkoviću i ministrima pravosuđa i unutarnjih poslova još je jedan odličan PR potez Željke Markić. Njoj blisko, desno biračko tijelo, složno je u osudi "zle i nepravedne" društvene mreže i spremno je braniti Hrvatsku od "virtualne agresije" koja se upravo događa. Dopis koji se poziva čak na Ustav Republike Hrvatske za cilj nema ništa osim huškanja na kompaniju koja nije opće dobro, niti nekakvo ljudsko pravo, već u svojoj srži samo jedno - privatna tvrtka.
Samim time kao uspješna poduzetnica, Željka Markić je sigurno svjesna i članka 49. Ustava koji glasi: Poduzetnička i tržišna sloboda temelj su gospodarskog ustroja Republike Hrvatske.
Stvarnost izgleda ovako:
1. Facebook je privatna kompanija sa sjedištem u SAD-u s europskom podružnicom u Irskoj.
2. Sadržaj koji Facebook dopušta reguliran je njihovim "Community Standards" koji daju općenite smjernice, ali ostavljaju slobodu njihovom timu ljudi da djeluju samostalno kod pregleda sadržaja.
Slučaj Praljak u tom je smislu prilično jasan, pogotovo za kompaniju koju zanimaju samo pravomoćne presude.
Bez obzira na emocije i osjećaj nepravde koji mnogi osjećaju, slučaj Praljak dobio je pozornost svjetskih medija i logično natjerao Facebook da pripremi mehanizme kako bi se spriječilo slavljenje i veličanje osobe koja je za njih pravomoćno osuđeni ratni zločinac. Dodatna otegotna okolnost za Markić i udrugu "U ime obitelji" je činjenica da je Praljak počinio samoubojstvo što je još jedna osjetljiva tema koju Facebook ne želi na svojoj društvenoj mreži.
Razni primjeri nedavnih događaja pokazuju kako je Facebook zaista postao prijetnja demokratskom procesu. Predsjednički izbori u SAD-u bili su prvi veliki dokaz da postoji opravdana bojazan kako zloupotreba društvene mreže može utjecati na ishod izbora. Takvu tvrdnju potkrepljuju stotine tisuća američkih dolara koje su razne ruske interesne skupine potrošile za vrijeme tadašnje kampanje za oglase na Facebooku, a koje je Facebook morao otkriti pred Kongresom.
Koliko je teško regulirati stvari koje se objavljuju može dočarati sljedeća činjenica: svakih 60 sekundi na Facebooku se objavi preko 510.000 komentara, 293.000 statusa i 136.000 fotografija. Provjeru tolike količine sadržaja rade algoritmi koji automatski brišu sadržaj koji Facebook smatra neprikladnim. Suludo je pomisliti da se skupina cenzora fokusira na tržište kao što je Hrvatska.
Vrlo rijetko, Facebook neke svoje odluke može promijeniti. Željka Markić već je imala slično iskustvo kada je obrisana Facebook stranica njezinog portala koja je nakon nekoliko dana vraćena. U slučaju Praljak, teško će se dogoditi da Facebook ignorira presudu međunarodnog suda.
U duhu Ustava na koji se Željka Markić i njezina udruga vole pozivati slobodni su bojkotirati društvenu mrežu koja se ne slaže s njihovim svjetonazorom ili pozvati da se organizira neki referendum za njegovu zabranu - s pozivom preko Facebooka.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
kaj ce joj face book bu joj mika dal standa ispred cirkve tak je boklse