Riječ je o Ecommerce Day 2019., najvećoj regionalnoj ecommerce konferenciji koja se održava već 5. godinu zaredom u Hrvatskoj, a osim toga na tom događaju održala se i jedinstvena podjela nagrada za najbolje web trgovce u Hrvatskoj - Web trgovac godine 2019.
U Kraš je stiglo više od 300 posjetitelja, što domaćih što stranih, a između njih našli su se web trgovci, ecommerce stručnjaci, brojne strane i domaće tvrtke. Atmosfera je bila opuštena, predavači i panel koji se održao bili su vrhunski. U zraku se osjećala pozitivna atmosfera jer Zagreb je u jednom danu postao glavno središte ecommerca u regiji.
Predavači su stigli iz različitih dijelova svijeta i "protresli" aktualne teme dinamičnog ecommerce tržišta Darko Dujić (Shopper's Mind Hrvatska - smind.hr) otvorio je Ecommerce Day 2019. dok je Vladimir Stanković (Camper) istaknuo da živimo u vremenu digitalnog darvinizma u kojem se i tehnologija i potrošači puno brže prilagođavaju dinamici tržišta nego što to rade tvrtke.
Laszlo Szetnics iz Mastercarda govorio je o nadolazećoj regulativi i PSD2 provjeri Strong Cardholder Authentication. Na bini je otkrio web trgovcima kako svojim kupcima osigurati pametna, jednostavna i sigurna online plaćanja, a s druge strane Jaroslav Snajdr iz Boston Consulting Group govorio je o idućim koracima razvoja e-ecommerce tržišta prognozirajući da će: "Ubrzani rasti i razvoj e-ecommerce tržišta u CEE regiji do 2022. narasti za više od dvostruko."
Janko Medja (Leanpay) komentirao je: "Online sustav plaćanja mora biti jednostavan i besprijekoran kako bi se smanjila stopa napuštanja košarice. Brzina i fleksibilnost ključ su uspjeha!" dok je Filip Ivanišević (Infobip) prokomentirao: Milenijalci su pokretači promjena, a iskustvo korisnika je neprocjenjivo!"
Druga velika imena koja su sudjelovala na programu bila su: Tomislav Lažeta (DPD), Bartlomiej Behnke (Intersport), Kaspars Drikis (RTB House), Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey), Vice Božić (GoAds), Ivica Kruhek (Marker) vrhunski predavači iz digitalnih agencija iz čitave regije i GDPR stručnjak Nandino Lončar.
Središnji dio događaja – panel o budućnosti ecommerca
Održao se tu i panel s govornicima iz: Luka Škacan (Hrvatska pošta), Filip Ivanišević (Infobip) i Vladimir Stanković (Camper), a panel je vodio Darko Dujić, direktor sMind i tvrtke Ceneje koji je ujedno i član izvršnog odbora Heureka Grupe.
Filip Ivanišević istaknuo je da se Infobip nastoji prilagoditi trendovima, ali kupac je taj koji određuje načine komunikacije.
„Morate zapamtiti pojam ReachCommunicationServices – SMS uskoro dobiva sve reach funkcionalnosti slične WhatsAppu ili Viberu", zaključuje Ivanišević.
"Zahtjevi potrošača rastu, a standardi se rapidno mijenjaju", komentirao je Škacan dok je Vladimir Stanković napomenuo kako i u online treba razmišljati o multi-channelu!
"Brandovi trebaju iskoristiti i druge top distribucijske kanale koji im mogu ponuditi nenadoknadiv storytelling", po zaključku panela rekao je Stanković.
Ecommerce Day 2019 završio je dodjelom nagrada Web trgovac godine 2019. Bio je to program stručnjaka iz čitave regije, panela i networkinga uz najveći mogu performans – odlična vrijednost i pridobiveno znanje na jednom mjestu s govornicima koji motiviraju i inspiriraju. Sigurni smo da je svaki posjetitelj ponio znanje, motivaciju i pokoju novi ideju.
Cijeli događaj vodila je Ida Prester Peševski.