Korist od influencera pokazuje to što više od 90 posto korisnika društvenih mreža odlučuje o kupnji nakon što vide proizvod ili uslugu online
Nema dvojbe kako su influenceri odlična spona između brenda i korisnika pa umjesto pitanja trebaju li surađivati s influencerima, brand menadžeri se trebaju pitati na kojoj platformi će ostvariti najbolje rezultate. Da je korist od suradnje s influencerima mnogostruka pokazuju podaci prema kojima više od 90 posto korisnika društvenih mreža odlučuje o kupnji nakon što vide određeni proizvod ili uslugu online, a 33 posto njih navodi da su im influenceri pouzdani izvor pri donošenju odluke o kupovini. Riječ je o studiji marketinške platforme gen.video i marketinške agencije za kupce Geometry Global.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.