Voices
511 prikaza

YouTube influenceri imaju veći značaj od onih na ostalim platformama

YouTube influenceri
Shutterstock
Korist od influencera pokazuje to što više od 90 posto korisnika društvenih mreža odlučuje o kupnji nakon što vide proizvod ili uslugu online

Nema dvojbe kako su influenceri odlična spona između brenda i korisnika pa umjesto pitanja trebaju li surađivati s influencerima, brand menadžeri se trebaju pitati na kojoj platformi će ostvariti najbolje rezultate. Da je korist od suradnje s influencerima mnogostruka pokazuju podaci prema kojima više od 90 posto korisnika društvenih mreža odlučuje o kupnji nakon što vide određeni proizvod ili uslugu online, a 33 posto njih navodi da su im influenceri pouzdani izvor pri donošenju odluke o kupovini. Riječ je o studiji marketinške platforme gen.video i marketinške agencije za kupce Geometry Global.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.