Gledanje videa s mačkama može vam pomoći da teške poslove obavljate još bolje.
Gotovo 7000 ljudi sudjelovalo je u istraživanju koje je objavljeno u magazinu Computers in Human Behavior i govorili su o tome kako su se osjećali nakon gledanja video snimaka s mačkama.
Mike Bridavsky vlasnik mačke Lil Buba, koja je u kratkom roku postala Internet celebrity pomogao je da se istraživanje proširi na društvenim mrežama.
Rezultate istraživanja proučavala je docentica Jessica Gall Myrick sa Sveučilišta Indiana i otkrila kako video snimke nisu samo zabavne nego kod gledatelja potiču energiju i emocije zbog kojih se osjećaju bolje, piše i100.independent.
"Kao medijski istražitelj i gledatelj video zapisa mačaka na internetu, osjećala sam potrebu prikupiti podatke o tom fenomenu pop kulture", rekla je Myrick.
"Čak ako se s gledanjem video snimki mačaka na YouTubeu odugovlači posao, emocionalno će se isplatiti jer će ljudima kasnije pomoći u preuzimanju težih poslova", dodala je.