Ekonomix
47916 prikaza

Mislili su da im Lidl i Aldi ne mogu ništa... Pogriješili su

Lidl
Davor Visnjic (PIXSELL)
Dva jeftina brenda supermarketa potpuno su promijenila način na koji kupujemo, ali i natjerali skuplju konkurenciju na promjene

Kada se 1990. u predgrađu Birminghama otvorio supermarket Aldi na svojim je, gotovo socijalnim, policama nudio jedva 600 proizvoda. Kečape, salame, praške i mlijeko nepoznatih brendova. Otprilike kao i lokalni kvartovski dućan, samo tri puta jeftinije. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Danko 00:23 21.Ožujak 2019.

    Aldi i Lidl, upravo njemački nemaštiviti dućani zahvaljuju uspjeh tome što puno ljudi živi loše i gleda na svaku kunu ili euro. To je jedina tajna. Možda budu i na livadi jednog dana prodavali jer je jeftinije

  • BESTpartizan 17:35 14.Ožujak 2019.

    kapitalizam