Ekonomix
39618 prikaza

H&M mijenja politiku - nema više popusta

Rasprodaja u H&M-u
Patrik Macek (PIXSELL)
Nakon što su ih počele pretjecati online trgovine, H&M je počeo mijenjati taktiku i više im strategija neće biti superniske cijene

H &M neće više imati lude rasprodaje kao što je to bilo nekoć. Najavio je to ovih dana predsjednik uprave Karl-Johan Persson, što znači da su se poslovni napori da se spasi brend, počeli ostvarivati. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.